  • 1. Data: 2012-01-16 14:45:47
    Temat: Roaming - Internet
    Od: adasiek78 <a...@w...de>

    Witam,

    w jaki sposób wyłączyć w telefonie Nokia 5230 Internet, aby nie doszło
    do automatycznych
    aktualizacji lub przypadkowych wizyt w Internecie podczas pobytu za granicą?

    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2012-01-16 15:37:45
    Temat: Re: Roaming - Internet
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-01-16 15:45, adasiek78 pisze:
> [...]
    > do automatycznych
    > aktualizacji lub przypadkowych wizyt w Internecie podczas pobytu za
    operator nie udostępnia takiej funkcji jak blokada połączeń
    internetowych w roamingu ?

  • 3. Data: 2012-01-16 15:39:33
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    > w jaki sposób wyłączyć w telefonie Nokia 5230 Internet, aby nie doszło do
    > automatycznych
    > aktualizacji lub przypadkowych wizyt w Internecie podczas pobytu za
    > granicą?

    Najskutezcniej poprosic operatora o dezaktywacje internetu w roamingu albo z
    listy polaczen usunac wszystkie APN.

    --
    Pozdr

  • 4. Data: 2012-01-16 18:13:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "G Nowak" <g...@g...com> wrote in message

    > Najskutezcniej poprosic operatora o dezaktywacje internetu
    > w roamingu albo z listy polaczen usunac wszystkie APN.

    A potem je z głowy dodać? Czy na karteczce sobie trzeba spisać? :-)
    Bardzo intuicyjne te telefony Nokia...

    W iPhone iOS jest do tego jeden suwak podpisany "Data roaming" :-)

  • 5. Data: 2012-01-16 18:51:42
    Od: "Wariat... z gwizdkiem" <w...@g...pl>

    On Mon, 16 Jan 2012 19:13:51 +0100, Pszemol <P...@p...com> wrote:

    > "G Nowak" <g...@g...com> wrote in message

    > A potem je z głowy dodać? Czy na karteczce sobie trzeba spisać? :-)
    > Bardzo intuicyjne te telefony Nokia...
    >
    > W iPhone iOS jest do tego jeden suwak podpisany "Data roaming" :-)

    W Nokii N8 mam normalne i intuicyjne ustawienie/opcję, jak ma działać
    transmisja danych w roamingu, I można sobie ustawić, że w roamingu jedynie
    jak przez WiFi.

    --
    Wariat z kwiatem

  • 6. Data: 2012-01-16 20:30:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Jan 2012 19:51:42 +0100, Wariat... z gwizdkiem napisał(a):

    > W Nokii N8 mam normalne i intuicyjne ustawienie/opcję, jak ma działać
    > transmisja danych w roamingu, I można sobie ustawić, że w roamingu jedynie
    > jak przez WiFi.

    A gdzie ta opcja ? Bo w c6 chyba nie ma.

    J.

  • 7. Data: 2012-01-16 21:57:03
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał:

    > A gdzie ta opcja ? Bo w c6 chyba nie ma.

    W N8 w ustawienia / łączność / ustawienia - Wykorz. danych za granicą