  • 21. Data: 2009-11-10 11:26:15
    Temat: Re: Ricoh GXR czyli TAK jeszcze chyba nie było!!!
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    McArti pisze:
    > zamiast sie kłócić obejrzyjcie sample
    > http://www.dpreview.com/news/0911/09111002ricohgxrga
    llery.asp

    Ojaciękręcę :)
    http://a.img-dpreview.com/gallery/ricohgxr_a12_previ
    ew/originals/gxr-iso-200-r9840276.jpg
    W szopie wycisnęłoby się jeszcze sporo.

    Pomysł Rikoha pyszny, ale pewnie upadnie. Choć może nie...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 22. Data: 2009-11-10 11:27:32
    Od: "Konrad L" <p...@o...pl>

    no ok :)

  • 23. Data: 2009-11-10 11:29:33
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "McArti" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    > zamiast sie kłócić obejrzyjcie sample
    > http://www.dpreview.com/news/0911/09111002ricohgxrga
    llery.asp

    Chce ktos kupic Lumixa? ;)

  • 24. Data: 2009-11-10 11:30:16
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    llery.asp

    > Chce ktos kupic Lumixa? ;)

    Albo pena? :)
    No dobra, pen jest piękny i działa na kobiety - zostawiam ;)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /co jest ważniejsze - jakość, czy ilość?/

  • 25. Data: 2009-11-10 11:34:49
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "McArti" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    > zamiast sie kłócić obejrzyjcie sample
    > http://www.dpreview.com/news/0911/09111002ricohgxrga
    llery.asp

    Zoom oczywiscie slabiej, ale stalka miodnie.
    Do tego 1600ISO naprawde bardzo ladne.

    Jesli to sa JPGi wprost z aparatu to brawo.

  • 26. Data: 2009-11-10 11:40:44
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-11-10 12:34:49 +0100, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> said:

    llery.asp

    > Zoom oczywiscie slabiej, ale stalka miodnie.
    > Do tego 1600ISO naprawde bardzo ladne.
    >
    > Jesli to sa JPGi wprost z aparatu to brawo.

    Łeeee, to dopiero beta, w wersji RC na pewno jeszcze zdąrzą coś zepsuć ;-)

    de Fresz

  • 27. Data: 2009-11-10 11:41:39
    Od: McArti <a...@o...pl>

    On 10 Lis, 12:34, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:

    > Jesli to sa JPGi wprost z aparatu to brawo.

    niektóre są z ACR opisane jako Developed from raw

  • 28. Data: 2009-11-10 11:49:22
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 10 Nov 2009 00:16:23 -0800 (PST), McArti <a...@o...pl> wrote:

    >Aparat z wymiennym modułem matrycy i obiektywu 1/1,7" / APSC
    >
    >http://www.dpreview.com/news/0911/09111001ricohgxr.
    asp

    Mniam mniam, jak ja chciałbymbyć takim małym japończykiem i wymyślać
    takie fajne, podobno niemożliwe, cudeńka.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 29. Data: 2009-11-10 11:49:32
    Od: ps <p...@g...pl>

    Winetoo pisze:
    *(..)

    > Chodzi o ideę aby wielkość matryca związać z obiektywem i dzięki temu
    > optymalizować to co akutat potrzebujemy: GO/szumy/rozmiar

    Nie co my potrzebujemy, tylko producent - optymalizować (zwiększać w
    sumie) zysk :)

  • 30. Data: 2009-11-10 12:03:21
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    de Fresz pisze:

    > Idź do miejskiej macalni i spróbuj wsadzić sobie E-P1 z zumem do
    > kieszeni.

    aby się lepiej zapoznać z ich ochroną...?