  • Data: 2017-03-08 19:49:50
    Temat: Re: Rezystor na zasilaniu op-ampa
    Od: Pcimol <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-03-07 14:36, Adam Wysocki wrote:

    > Odświeżę temat, bo odpuściłem go wtedy, a teraz do niego wracam :)

    > Nie będzie wtedy asymetrii zasilania? W końcu R13 może wprowadzać
    > spadki...

    Odpuść sobie (daj 0 omów) ten R13. Spadnie na nim 1.4V (max. 2.5V).
    TL08x nie zaleca się zasilać < 10V. Niczego sensownego ten rezystor w
    tym układzie nie robi.

    > Nie mogę nigdzie dostać TLE2426 w normalnej cenie. Czy klasyczny układ
    > sztucznej masy na op ampie (dzielnik + wtórnik), jak tu, wystarczy?
    >
    > https://i.stack.imgur.com/pNmSy.jpg

    Wystarczy.

    > Wtedy pominąłbym 33n, który jest na wyjściu TLE.
    >
    > Czy obecność innych pojemności na wyjściu tego wtórnika (C3 8.2p, C16
    > 4.7n) nie zaszkodzi mu?

    Nie.

    > Op ampa do dzielnika zasilać sprzed R13 czy za?

    Jeśli już się uprzesz na ten R13, to oczywiście zasilać Opampa musisz
    przed R13. Natomiast referencję możesz podłączyć dowolnie.