eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu › Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    ews2.glorb.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl
    !unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.
    POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 21 May 2010 17:37:23 +0200
    From: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20100411)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    References: <hsomn8$8hc$1@mx1.internetia.pl>
    <4befe639$0$2599$65785112@news.neostrada.pl>
    <hsootv$39r$1@mx1.internetia.pl> <hsorn5$qah$1@node2.news.atman.pl>
    <4beffcc0$0$17104$65785112@news.neostrada.pl>
    <p...@4...com> <hsp8l1$bn4$1@news.onet.pl>
    <4bf0ceaa$0$17093$65785112@news.neostrada.pl> <hsr2oe$fvf$1@news.onet.pl>
    <hsr3i1$i6t$1@news.onet.pl> <hsr442$1jl$1@mx1.internetia.pl>
    <hsr9gs$508$1@node2.news.atman.pl> <hsrfpt$s9e$1@news.onet.pl>
    <hsrj11$cbq$1@node1.news.atman.pl> <hssbnb$huq$1@news.onet.pl>
    <hstubn$sum$1@node1.news.atman.pl> <hsu2k3$amu$1@news.onet.pl>
    <4bf4327e$0$19177$65785112@news.neostrada.pl>
    <ht1c87$p6r$1@mx1.internetia.pl>
    <4bf444cc$0$19177$65785112@news.neostrada.pl>
    <ht1ham$5k$1@inews.gazeta.pl>
    <4bf526cd$0$17085$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4bf526cd$0$17085$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <h...@b...softax.pl>
    Lines: 29
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.18.189.42
    X-Trace: 1274453101 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 17104 83.18.189.42:45122
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2282390
    [ ukryj nagłówki ]

    to wrote:
    > Artur Maśląg wrote:
    >
    >>> Jak rozpoczął to było.
    >> Co za bzdura - nie było to miejsce odpowiednie od samego początku.
    >> Skrzyżowanie, prędkość xkilka, znajomość terenu (zabudowanego).
    >
    > Było miejsce w znaczeniu przestrzeń.
    >>> Ostatnim manewrem który bezpośrednio doprowadził do wypadku była
    >>> zamiana kierunku ruchu przez kobietę.
    >> Niestety - nawet w najlepszym wypadku (dla adwokatów audi) można zmianę
    >> kierunku jazdy przez fiata uznać za pośrednie spowodowanie wypadku, o
    >> ile w ogóle ktoś udowodni, że manewr został wykonany nieprawidłowo.
    >
    > A jak mógł zostać wykonany prawidłowo skoro kobieta wjechała wprost przed
    > maskę audi?
    >

    NAjnormalniej w świecie. Powinna się spodziewać że śp. mistrz z Audi
    będzie ją omijał z prawej strony a nie z lewej.

    pzdr

    \SK

    --
    "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
    --
    http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: