-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
Date: Thu, 20 May 2010 16:49:25 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 35
Message-ID: <2...@b...poznan.pl>
References: <hsomn8$8hc$1@mx1.internetia.pl>
<4befe639$0$2599$65785112@news.neostrada.pl>
<hsootv$39r$1@mx1.internetia.pl> <hsorn5$qah$1@node2.news.atman.pl>
<4beffcc0$0$17104$65785112@news.neostrada.pl>
<p...@4...com> <hsp8l1$bn4$1@news.onet.pl>
<1...@b...poznan.pl> <hspdcf$uel$1@news.onet.pl>
<1...@b...poznan.pl> <hspi4s$d8u$1@news.onet.pl>
<1...@b...poznan.pl> <hsreqs$pda$1@news.onet.pl>
<1...@b...poznan.pl> <hssdn7$n10$1@news.onet.pl>
<hstt9e$sqo$1@node1.news.atman.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
NNTP-Posting-Host: host-79.173.13.135.tesatnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1274374165 26694 79.173.13.135 (20 May 2010 16:49:25 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 20 May 2010 16:49:25 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
X-Antivirus: avast! (VPS 100519-0, 2010-05-19), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2282091
[ ukryj nagłówki ]Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim
odcinku co następuje:
>>> To jeszcze mało widziałeś...
>>>
>> cóz, nie wiem jak z tym dyskutowac.
>> Swoje przebiegi podawałem kilka razy.
>> A imo tu działa prawdopodobienstwo - czym wiecej jezdzisz, tym wiecej
>> sie napatrzysz.
>
> Może za mało się rozglądasz dookoła.
>
cóz, trudno dyskutowac z takim argumentem.
To nie ja tu pisałem, ze mało jezdze.
>>> Mi też się tak wydaje, i też tak jeżdżę. Ale trzeba sobie zdawać
>>> sprawę, że droga potrzebna na reakcję czy hamowanie wydłuża się
>>> bardziej niż rośnie koncetracja. (oczywiście zakładam, że nie mówimy
>>> o myślących "skoro jadę spokojnie to się mogę odwrócić do dziecka z
>>> tyłu")
>>
>> jakies wyliczenia tego bardziej i mniej?
>> Powiedzmy dla predkosci 90 i 120.
>
> Popatrz na stronę http://www.prawko-kwartnik.info/hamowanie.html Tam
> akurat w przykładach użyli innych wartości, ale wnioski są adekwatne.
Chyba jednak bedziesz musiał przytoczyc najwazniejsze arguementy i liczby w
kontekscie tego o czym wspominałes czyli rosnacej bardziej i mniej
koncentracji, bo ja tam tego nie widze.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się
z powodu żartu." Georg Christoph Lichtenberg
Następne wpisy z tego wątku
- 20.05.10 18:49 Budzik
- 20.05.10 19:13 Jurand
- 20.05.10 19:14 Jurand
- 20.05.10 21:12 J.F.
- 20.05.10 21:28 J.F.
- 20.05.10 22:48 Krzysiek Kielczewski
- 20.05.10 22:49 Plumpi
- 20.05.10 22:51 Plumpi
- 20.05.10 22:57 Plumpi
- 20.05.10 23:00 Plumpi
- 20.05.10 23:01 Plumpi
- 20.05.10 23:17 Plumpi
- 20.05.10 23:21 to
- 20.05.10 23:29 Plumpi
- 20.05.10 23:32 Plumpi
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO