  • Data: 2010-05-20 18:49:19
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail p...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Tye, że w tym konkretnym przypadku kierowniczka Fiata nie popełniła
    > żadnego, chyba, ze udowodnisz, iż nie zasygnalizowała checi wykonania
    > manewru.

    ok (ja po prostu zdecydowanie uwazam, ze jednym z elementów powodujacych
    wypadek było wlasnie zle sygnalizowanie)

    > Co n ajwyżej mogła by dostać mandat za złamanie Art.22 Pkt.5
    > , ale nie za spowodowanie wypadku.

    a to dlaczego?
    Z jednej strony zła złamanie przepisu to złamanie przepisu, z drugiej
    strony zlamanie przepisu to powód wypadku.
    Dlaczego do jednego kierowcy jedno kryterium a do drugiego drrugie?

    --
    Pozdrawia... Budzik