-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
From: "Icek" <i...@d...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
Date: Tue, 18 May 2010 15:24:18 +0200
Organization: ATMAN
Lines: 27
Message-ID: <hsu3n1$tp7$1@node1.news.atman.pl>
References: <hsomn8$8hc$1@mx1.internetia.pl><4befe639$0$2599$6...@n...neostrada.
pl><hsootv$39r$1@mx1.internetia.pl>
<hsorn5$qah$1@node2.news.atman.pl><4beffcc0$0$17104$6...@n...neostra
da.pl><p...@4...com>
<hsp8l1$bn4$1@news.onet.pl><1...@b...poznan.pl>
<hspdcf$uel$1@news.onet.pl><hspe9e$1c7$1@news.onet.pl>
<4bf0d20a$0$17093$65785112@news.neostrada.pl><hsrcl8$g7d$1@news.onet.pl>
<4bf17b22$0$17104$65785112@news.neostrada.pl> <hss9fe$bh1$1@news.onet.pl>
<hstpnn$s8r$1@node1.news.atman.pl> <hsu0h6$28c$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: host68.216.146.194.generacja.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1274188321 30503 194.146.216.68 (18 May 2010 13:12:01
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 18 May 2010 13:12:01 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1983
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1983
X-Antivirus: avast! (VPS 100518-0, 2010-05-18), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2281345
[ ukryj nagłówki ]> > Caly czas pomijasz zagadnienie nieoznaczonego skrzyzowania, ktore moze i
> > jest skrzyzowaniem tylko jak uczestnicy ruchu o tym nie wiedza to trudno
> > ich
> > karac za takie wykroczenie. A jak juz uczestnik ruchu zaczyna skrecac i
> > widzi, ze skrzyzowanie jest slabooznaczone to tym bardziej powinien
> > przewidziec, ze ktos moze tam wyprzedzac bo nie widzi, ze to
skrzyzowanie
>
> Art. 24 PoRD to zapewne Ci koza zjadła ? Kup nowy kodeks :)
> Art. 24. 1. Kierujący pojazdem jest obowiązany przed wyprzedzaniem upewnić
> się w szczególności, czy:
>
> 1) ma odpowiednią widoczność i dostateczne miejsce do wyprzedzania bez
> utrudnienia komukolwiek ruchu;
>
> Kolego, jeżeli nie jesteś pewien, że nie ma skrzyżowania i że jest możliwe
> bezpieczne wyprzedzanie to nie wyprzedzasz.
jestem pewien, ze go nie ma. Nie widze bocznej drogi. Nie widze znakow, ze
zblizam sie do skrzyzowania. Czesto choc jest info o pasach. Jak jest tylko
znak na bocznej to moge go nie zauwazyc w pore
Icek
Następne wpisy z tego wątku
- 18.05.10 15:25 Icek
- 18.05.10 15:25 Plumpi
- 18.05.10 15:28 DoQ
- 18.05.10 15:36 Icek
- 18.05.10 15:40 Icek
- 18.05.10 15:41 Icek
- 18.05.10 15:42 Icek
- 18.05.10 15:43 DoQ
- 18.05.10 15:46 Artur 'futrzak' Maśląg
- 18.05.10 15:53 Krzysiek Kielczewski
- 18.05.10 15:52 Krzysiek Kielczewski
- 18.05.10 16:00 Krzysiek Kielczewski
- 18.05.10 16:04 Krzysiek Kielczewski
- 18.05.10 16:14 DoQ
- 18.05.10 16:31 Icek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Moduł BT BLE 5.0
- 2024-12-30 Łódź => Application Security Engineer <=
- 2024-12-30 Lublin => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S