  • Data: 2010-05-18 15:05:49
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hstuln$t0e$1@node1.news.atman.pl...

    > pierwszenstwo przejazdu ma niestety ten, ktory rozpoczal manewr wczesniej.

    Ale pier.....
    Według Ciebie każdy, kto szybszy ma pierwszeństwo ?
    Jak wjedzie na skrzyżowanie, na czerwonym świetle, ale będzie pierwszy to
    wina jest po stronie tego, który wjechał później na zielonym ?
    Jak wjedziesz na skrzyżowanie jako pierwszy z drogi podporządkowanej i
    dojdzie do kolizji z pojazdem, który korzystał z przysługującego mu
    pierwszeństwa to jesteś niewinny ?
    Zapytam, gdzie jest taki kodeks drogowy, bo ja takiego nie znam ? :D

    > Jezeli auto wyprzedzajace rozpoczelo manewr i go kontynuowalo. Nagle
    > znalazlo sie na skrzyzowaniu to moze kontynuowac jazde i winny wypadkowi
    > bedzie ten co skreca w lewo bo niestety przy zmianie kierunkujazdy musi
    > zachowac szczegolna ostroznosc (popatrzec w lusterka) i ustapic
    > pierwszenstwa pojazdom znajdujacym sie na pasie, ktory chcesz zajac. Nawet
    > gdyby to auto znajdowalo sie tam nielegalnie (wbrew przepisom).

    I znów pier....

    > Powiedzmy zaparkuje na skrzyzowaniu. Niedozwolone prawada ?
    >
    > I teraz Ty chcesz skrecic w lewo. Aby skrecic musisz we mnie wjechac bo
    > blokuje wjazd w boczna uliczke. Wbijasz sie w moj bok i kto jest winny ??
    >
    > Parkowanie na skrzyzowaniu to takie samo wykroczenie jak wyprzedzanie na
    > skrzyzowaniu. Rozumiem, ze to wyklucza odpowiedzialnosc tego auta, ktore
    > skreca ??

    Tak możesz i dowodem na to jest duża ilość miesiączkujących pingwinów na
    antarktydzie.
    Nie chce mi się dalej z Tobą dyskutować, bo nie dość, że nie znasz parawa to
    jeszcze dstawiasz tak głupie argumenty na poparcie Twoich wymyślonych tez.