  • Data: 2010-05-17 13:27:37
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tia, jasne. Glupia pizda ma siedziec w domu przy garach, zeby
    > przypadkiem wlasna osoba nie zmienić toru lotu miszcza.
    > Na zapierdalanie chętni zawsze znajdują wytłumaczenie.
    > Trzeba byc nielada mózgiem żeby na wiejskiej drodze dojezdzac ledwo
    > turlajacy się samochod z różnicą prędkości grubo ponad 100km/h.

    ale nikt nic takiego tu nie pisal.

    Nie tlumaczylem tez kolesia z audi za mocno zaszybka jazde.

    Wiele razy mi sie zdarzalo ze ktos sie toczy wolno szukajac miejsca
    parkingowego. Toczy sie prawa strona jezdni. Nagle widzi wolne miejsce po
    lewej. Wtedy juz nie ma myslenia tylko skreca kierownica i wciska gaz bo
    _wolne miejsce_.

    Icek