  • Data: 2010-05-17 13:46:29
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I zawsze "dochodzisz" takich majac 150 na blacie, czy jednak oceniajac
    > sytuacje zwolnisz?

    ja boje sie wyprzedzac na mojej uliczcie osiedlowej majac 20km/h bo juz
    kilkukrotnie zdarzylo sie, ze debil chcacy zaparkowac nie patrzy czy ktos go
    wyprzedza i skreca w lewo bo ma wolne miejsce.

    Mam wyobraznie, ktora nie pozwala mi w tym miejscu jechac wiecej niz
    20-30km/h. Przez wioski tez nie przejechalbym z predkoscia 160km/h bo tez
    mam wyobraznie. Jednak 70-80km/h to juz mi sie zdarza.

    patrzac przez pryzmat mojego doswiadczenia jestem przekonany, ze gdyby
    sygnalizowala to zniszczenia bylyby z drugiej strony (zakladajac, ze audi by
    nie wyhamowalo.)

    Gosci ponioslo. Kupili sobie auto w ktorym nie czuc predkosci. Rozpedzili
    sie zbyt mocno. Powinni poniesc za takie wykroczenie kare, ktora bylaby
    proporcjonalna do wykroczenia. Kara smierci nie jest sprawiedliwa i
    proporcjonalna.

    Icek