  • 31. Data: 2013-03-17 13:42:43
    Temat: Re: (OT) Rewers u chinczyka
    Od: Leming Show <l...@g...com>

    > Heh to jest tragiczne, jak mozna pisac produkujemy jak cala produkcja
    > jest w chinach. powinno byc naklejamy naklejki na chinskie produkty.

    Masz bledne informacje, nie pisz o swoich "widzimisie" tylko o
    faktach. Włodek ma racje.

  • 32. Data: 2013-03-17 13:58:20
    Od: bylyUBEK <k...@p...com>

    > Chciałbym zeby to ktoś zweryfikował, bo dzis w TVN24 ktos z tej firmy
    > zapewniał że wszystko robia w Ozarowie
    >
    > Włodek

    Wybacz ale jesli TVN to twoja wykladsnia wiedzy o swiecie, nie mamy o
    czym dyskutowac. To telewizja dla przyglupow intelektualnych.

  • 33. Data: 2013-03-17 14:29:15
    Temat: Re: Rewers u chinczyka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Mar 2013 12:52:49 +0100, bylyUBEK napisał(a):
    > W jakims kosciele bija dzwoni tylko niewiadomo w ktorym. Maglew a ICE to
    > inna para kaloszy.

    A to o jakie ICE chodzilo ?

    J.

  • 34. Data: 2013-03-17 18:22:34
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > co to nawet vodki nie pije.

    Nie pijesz wodki? To sie potem nie dziw...
    ;)

  • 35. Data: 2013-03-17 20:15:45
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-03-17 13:58, bylyUBEK wrote:

    > Wybacz ale jesli TVN to twoja wykladsnia wiedzy o swiecie, nie mamy o
    > czym dyskutowac. To telewizja dla przyglupow intelektualnych.

    Masz coś do powiedzenia na temat , czy mam przestać karmić?

    Włodek

  • 36. Data: 2013-03-17 21:00:10
    Od: bylyUBEK <k...@p...com>

    W dniu 2013-03-17 20:15, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > Masz coś do powiedzenia na temat , czy mam przestać karmić?
    >
    > Włodek

    Wybacz ale najblizsza fabryka ktora cokolwiek trawi w krysztalach to
    chyba Drezno . No chyba ze to Vigo to taka firma wydmuszka co ma
    produkcje w laboratorium i caly narod sie sklada na Hobby dla kilku
    naukowcow.

  • 37. Data: 2013-03-17 23:12:07
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-03-17 21:00, bylyUBEK pisze:

> [...]
    > chyba Drezno . No chyba ze to Vigo to taka firma wydmuszka co ma
    > produkcje w laboratorium i caly narod sie sklada na Hobby dla kilku

    Chyba nie masz pojęcia o czym piszesz. Trawić półprzewodniki to sobie
    można nawet w kuwecie. Nikt nie mówi o fabrykach robiących procesory.
    A detektory na HgCdTe do detektorów IR to robiono grzejąc składniki w
    kwarcowej ampułce już 30 lat temu na PWr. Vigo chwali się że kupili
    sobie aparaturę do osadzania z fazy gazowej.
    http://elektronikab2b.pl/wywiady/3485-rozmowa-z-prof
    -jozefem-piotrowskim-dyrektorem-r-d-w-firmie-vigo-sy
    stem#.UUY9LDc4pOw

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 38. Data: 2013-03-18 11:12:06
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Uzytkownik "Leming Show" <l...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > Pierwsza czynnoscia jest zakup urzadzenia, dalej wylut i spis

    Plykta idzie do rentgena i do programów obróki obrazu.
    Nikt sie nie bawi w jakies rozlutowanie, chyba, ze uklady sa wyjatkowo duze
    i powstaja trudnosci w obrazowaniu X tego co pod nimi.
    Plytka jest tez fotografowana w celu zdjecia opisów elementów - tego co nie
    widac nanosi sie recznie.

    Lukasz

  • 39. Data: 2013-03-18 12:23:35
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 2013-03-18 11:12, Ukaniu pisze:

> [...]
    > Nikt sie nie bawi w jakies rozlutowanie, chyba, ze uklady sa wyjatkowo
    > duze i powstaja trudnosci w obrazowaniu X tego co pod nimi.

    I przy wielu warstwach daje się z rentgena kanapki wyodrębnić każdą
    warstwę z osobna?

  • 40. Data: 2013-03-18 12:46:24
    Od: bylyUBEK <k...@p...com>

    W dniu 2013-03-18 12:23, Zbych pisze:

    .googlegroups.com...

    > I przy wielu warstwach daje się z rentgena kanapki wyodrębnić każdą
    > warstwę z osobna?

    Opowiadania Gimbusow o tym jak to gdzies ktos komus za cos dla kogos ale
    nikt nie wie o czym mowa.

    ja napisalem jak sie realnie rowi rewers bo robilem kilku roznym
    urzadzeniom i nikomu nigdy do glowy nie przyszlo szlifowac druk bo i po
    co. Podobnie z rentgenem, to sa opowiadania ludzi ktorzy nie maja
    pojecia o tym o czym pisza tudziez nie widzieli nigdy takiego rentgena.