  • Data: 2013-03-16 20:41:06
    Temat: Re: Rewers u chinczyka
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-16 20:17, bylyUBEK pisze:

    > Jesli cos robisz porzadnie to nie mozesz niczego pominac, nawet jesli
    > tych punktow jest kilka tysiecy to nie jest duzo.

    To trzeba sobie oznaczać punkty przebadane. W dodatku trudno od spodu
    trzymać sondę na punkcie a od góry szukać na innych padach. Trzeba by np
    lutować. Wiele godzin roboty. Dużo prościej zeszlifować. Ja bym to
    zrobił na magnesówce. Masz wynik po pół godziny.

    > Ale debil nie skopiuje czegos o czym nie ma pojecia, a ktos kto ma
    > jakiekolwiek pojecie o tym co chce skopiowac nie bedzie szlifowal a kupi
    > gotowe sita

    No ale mówimy o rewersowaniu a nie o podkupywaniu ludzi pracujących dla
    konkurencji.

    lub zatrudni "jelenia" do sciagniecia listy polaczen.

    > Nawet jesli plyta ma 6 warstw to ma tylko 2 warstwy z wyprowadzonymi
    > polaczeniami. Zejdz na ziemie jesli ktos ci powiedzial ze chinczycy w
    > ten sposob kopiuja PCB to bajki opowiadal lub nie ma o tym zielonego
    > pojecia.

    Nikt mi nic nie mówił. Wydaje mi się, że pewniejsze i szybsze jest
    szlifowanie niż badanie połączeń miernikiem.

    --
    pozdrawiam
    MD