    From: Slawek Kotynski <k...@b...z.adso.z.com.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: RevDNS w GTS'ie
    Date: Tue, 08 Jun 2004 17:58:20 +0200

    r...@g...pl wrote:
    > Numer IP który dostałem od mojej kablówki nie ma przydzielonego
    > rev'a - co utrudnia korzystanie z niektórych serwisów.
    > Administrator z kablówki twierdzi że oni zrobili co mogli,
    > tylko GTS już od kilku miesięcy nie może sobie z tym poradzić
    > (i raczej mu wierze). W związku z tym mam pytanie - czy w GTS
    > to standard, czy po prostu tą kablówke traktują wyjątkowo?

    Miałem kiedyś taki problem w innym cable-tv.
    Pisałem maile, rozmawiałem telefonicznie z adminem
    (który nie miał pojęcia o co mi chodzi)
    potem z adminem, (który wiedział, o co mi chodzi,
    ale najwyraźniej mniał to gdzieś - i mi tłumaczył,
    "że nie będą dla mojego jednego IP rejestrowali odsyłaczy" :)
    Przy kolejnej interwencji wpisali revers na swoich
    serwerach, ale klasa nie miała odysłaczy, i tak parę tygodni.
    W końcu, kiedy przyszła od nich faktura,
    wysmarowałem do ich finansowego pismo w takim stylu:

    "Bardzo mi przykro, ale faktury takiej a takiej,
    nie mogę zapłacić, bo w ramach umowy miał być
    rev-dns, a go nie ma."

    Załatwili w ciągu 48-iu godzin.
    i dostałem pismo z przeprosinami.

    Myślę, że magia tkwi w fakcie, że admini nie
    mieli żadnego interesu w załatwianiu sprawy,
    której nie zlecił ktoś "z góry", a księgowość
    strasznie boli każdy ekstra papierek do załatwienia
    w trybie niestandardowym :)

    mjk