  • Data: 2019-09-13 19:00:54
    Temat: Re: [Retro] Interfejs magnetofonu
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13/09/2019 18:48, J.F. wrote:
    > Albo rozwiniecia :-)

    MS miał doświadczenie w pisaniu gównianych BASICów. Nie potrafili nic
    więcej. Jedyną mozliwością wypłynięcia z jakimś OSem było dostarczenie
    czegoś więcej ponad command prompt. No i wtedy napatoczył się Quick and
    Dirty. Wtedy przypuszczalnie nikt w MS na nic nie liczył ani nie
    planował jakiegoś "rozwinięcia". Ot, zrobili biznes życia na kupionym za
    bezcen pomyśle. Nie ma co dorabiać filozofii o jakiś większych planach,
    pierwszy pecet i dos wyglądał jak kopia CP/M z identycznym API.

    Jak by chcieli rozwijać to nie musieli sięgać do najgorszych wzorców,
    nie tylko MS ale i IBM.

    > Troche watpie, ale moze w malym miasteczku tak wlasnie bylo ...

    To takie miasteczko 100k+.

    > Byc moze, albo wlasnie telefonizowali inne miejsca, a u Ciebie ... plany
    > odsuniete na przyszlosc.

    Ruszyło się po 95 roku. Wcześniej Partia, potem brak dofinansowania,
    potem brak studzienek, potem brak numerów, potem brak drutów, potem
    tamto i owamto. Jak ktoś mi mówi że mogłem korzystać z BBS w latach 90
    to pozostaje tylko teatralnie zakaszleć. Nie, nie każdy miał dostęp. A
    akcie desperacji szukałem nawet rozwiązań z okolic krótkofalarstwa ale
    tam znowu cena sprzętu wstęgowego powalała.