    From: a...@m...uni.wroc.pl
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [Retro] Interfejs magnetofonu
    Date: Fri, 13 Sep 2019 16:12:01 +0000 (UTC)

    heby <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Ca?e szcz?scie jeste?my w branchu tego w?tku w kt?rym od jaki? 200
    > post?w rozmawiamy na temat tego jak to widzia?y nastolatki. Ciesze si?
    > ?e uda?o si? to wyja?ni?, a jesli potrzebujesz pogada? o wy?szo?ci
    > czego? nad czym? to s? inne branche tego w?tku.

    Wiesz, zaczeles strzlac ogolnymi stwierdzeniani w stylu '386 byl
    do bani'. Nie dziw sie ze ci ludzie napisali ze to bzdura.
    Trzeba bylo _jasno_ napisac ze chodzi o bardzo szczegolny
    kontekst. No i szczerze mowiac sporo mieszasz, raz porownujesz
    PC do Spectrum, z chwile do Amigi. Ja znam ZX 81 i mialem
    Spectrum, potem przesiadlem sie na PC-ty. Gier na PC nie
    znam, ale np. do programowania XT 8MHz, 640 kB RAM, dwie stacje
    dysketek (minimalna w miare sensowna konfiguracja w 1989)
    to byl duzy postep w stosunku do Spectrum. 8-bitowe Atari
    _moze_ bylo lepsze od Spectrum, ale po kontakcie z PC nie
    widzialem zadnego sensu zeby to probowac. Amigi czy Atari ST
    nie uzywalem, ale wierzac fanom to chyba byla spora roznica
    w stosunku do 8-bitowcow.

    Wracajac do tematu: ja rozumiem ze w 1991 roku byles
    nastolatkiem. Ale dzis chyba rozumiez ze to co
    widzial w 1991 roku nastolatek to byl maly fragment
    rzeczywistosci. Na tyle maly ze calosc daje moco
    rozniacy sie obrazek.

    --
    Waldek Hebisch