  • 11. Data: 2013-08-13 14:45:11
    Temat: Re: Reset hasła bios
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-08-12 20:56, ST pisze:
    > Dzięki już sobie poradziłem.
    > Jakaś miła dusza z popularnego forum spytała na priv o ciąg znaków jaki
    > się pojawia po trzykrotnym wpisaniu złego hasła. Po podaniu mu przesłał
    > mi hasło które okazało się skróconym o dwie litery wcześniejszym hasłem
    > które chciałem zdjąć.
    >
    > Do tej pory nie wiem jak to się stało że hasło zostało skrócone zamiast
    > usunięte.

    Ograniczenie w liczbie liter w haśle BIOS-u? W instrukcji do komputera
    (może jest jakaś w PDF-ie do tego modelu) powinno być napisane jak
    długie ma być hasło BIOS-u, blokady dysku i uruchamiania systemu.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 12. Data: 2013-08-13 17:03:12
    Od: ikov <i...@t...pl>

> [...]
    > W jeszcze większym szoku jestem że istnieje generator do haseł biosu.
    >
    > A serwis samsunga chciał mi wymieniać płytę główną!

    To i tak nie miałeś źle... Lenovo T61, kupiłem poleasingowy, ale okazało
    się że ma założone hasło na BIOSie. Nie przeszkadzało zupełnie w
    używaniu, aż przy czyszczeniu radiatora poruszyłem baterię od BIOSu...
    System uznał to za próbę obejścia zabezpieczenia i wymagał hasła przy
    uruchamianiu laptopa (zaraz przed włączeniem). Sprzedawca nie znał
    hasła, jego dostawca też już nieosiągalny, a więc laptop mógł służyć
    jako deska do krojenia (to T60, więc serio - nadałby się :)... Godziny
    szukania w necie, także na forum lenovo - płyta główna do wymiany, ew.
    wymiana kości na płycie, też drogo. Teoretycznie nie da się obejść...
    ale znalazłem gościa, który naprawia to na miejscu - przyniosłem
    laptopa, wypiłem kawę i po 30 minutach wracałem do domu z odblokowanym.
    Nie wiem co gościu zrobił, pewnie sczytał zawartość kości i ją
    zdekodował... Co prawda nie za darmo, ale kilka razy taniej niż
    jakakolwiek inna opcja...

  • 13. Data: 2014-03-22 20:45:09
    Od: m...@g...com

    Witam.

    Widzę, że miałeś problem z hasłęm w Biosie. Mam prośbę.
    Czy mógłbyś podać Maila do tej osoby, która Ci pomogła?
    Mianowicie mam ten sam problem. A nie mogę się dostać do komputera.

    Z góry bardzo dziękuje.
    Pozdrawiam i proszę o odpowiedz. :)

  • 14. Data: 2014-04-01 10:31:47
    Od: p...@g...com

    Dołączam się do prośby
    mam problem z hasłem do Samsunga NP270, po 3 krotnym podaniu złego hasła
    wyświetla mi 18 znakowy kod.

  • 15. Data: 2014-04-01 10:51:36
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 01-04-2014 o 10:31:47 <p...@g...com> napisał(a):

    > Dołączam się do prośby
    > mam problem z hasłem do Samsunga NP270, po 3 krotnym podaniu złego hasła
    > wyświetla mi 18 znakowy kod.

    Czek dyz aut:

    http://www.youtube.com/watch?v=QSiUFFWQUOI

    --
    Brak sygnaturki.

  • 16. Data: 2016-01-18 18:16:41
    Od: JANUSZ SZMIDT <s...@w...pl>

    > Witam
    > chciałem usunąć hasło w biosie
    > w laptopie samsung r580
    mój system disabled
    368f90604249000000 czy ktoś pomoże mi z naleść uniwerslane haslo z Góry Dziekuje

  • 17. Data: 2016-01-18 21:30:32
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 13.08.2013 o 01:43, animka pisze:

    > To niech nie oszukują ci zasrani fachowcy. Aż strach dać im coś
    > wartociowego w ich łapy. Zaraz coś przy okazji ukradną, podmienią....

    Ale dlaczego oszukać? Wymiana płyty rozwiązuje problem? Rozwiązuje, a że
    jest drogie, to inna sprawa. W jakimś samochodzie, marki nie pamiętam,
    ale po około 3 latach zaczęła zawieszała się przepustnica - silnik nie
    schodził na niższe obroty, tylko miał około 1600 obrotów - serwis
    wymiana przepustnicy - coś koło 1200zł. Po rozebraniu przepustnicy w
    jakimś warsztacie garażowym okazało się, że jedna plastikowa tulejka się
    wytarła - koszt zrobienia takiej samej na CNC z metalu - 300zł (bo nikt
    nie chciał się w to bawić). Przepustnica oczywiście nierozbieralna, ale
    sklejenie poxipolem dało radę.

  • 18. Data: 2016-01-19 01:25:57
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-01-18 o 21:30, BQB pisze:

    > Wymiana płyty rozwiązuje problem? Rozwiązuje, a
    > że jest drogie, to inna sprawa.

    Warto się zastanowić, na ile ono jest "drogie". Niby dlatego, że taka
    płyta kosztuje w sprzedaży ileś tam? No ale "w sprzedaży" ona musi
    zarobić na dwa składniki swej ceny:
    1. Koszty bieżące produkcji, oraz
    2. Koszty jej _wdrożenia_! (aha, i jeszcze na spooory zysk)
    No i rzecz w tym, że o ile koszty wdrożenia są wielkie, to gdy już to-to
    opracowano, i fabrykę postawiono, maszyny zakupiono, etc. etc - to
    koszty wyprodukowania jednej takiej płyty są bardzo mikre, w zestawieniu
    z tymi, które trzeba było wyłożyć, aby produkcję rozpocząć.

    I teraz: gdy coś tam w płycie nawala, to po prostu taniej wymienić na
    nową, niż babrać się w pracochłonne szukanie przyczyny usterki. To dla
    odbiorcy nowa płyta jest kosztowna, ale dla fabryki to może i nawet
    jedna 50 (setna?) ceny sprzedaży!

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 19. Data: 2016-01-19 01:53:02
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > metalu - 300zł (bo nikt nie chciał się w to bawić). Przepustnica
    > oczywiście nierozbieralna, ale sklejenie poxipolem dało radę.

    Hej!
    Odnosisz się do nie mojej odpowiedzi ;D

    --
    animka

  • 20. Data: 2016-01-20 20:23:59
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 19 Jan 2016 01:25:57 +0100, JaNus napisał(a):

    (ciach...)
> [...]
    > nową, niż babrać się w pracochłonne szukanie przyczyny usterki. To dla
    > odbiorcy nowa płyta jest kosztowna, ale dla fabryki to może i nawet

    Ale jakie pracochłonne szukanie przyczyny usterki? Przecież to o reset hasła
    BIOS chodziło, a nie o szukanie zimnych lutów czy trafionej ścieżki...

    [ Kobiety oczekują, że mężczyźni będą odgadywać ich życzenia. ]
    [ To dlatego, że nie umieją ich same sformułować. (JoeMonster.org) ]