  • 21. Data: 2016-01-20 22:42:14
    Temat: Re: Reset hasła bios
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-01-20 o 20:23, Przemysław Ryk pisze:
    > Dnia Tue, 19 Jan 2016 01:25:57 +0100, JaNus napisał(a):
    >
    > (ciach...)
    >
    > Ale jakie pracochłonne szukanie przyczyny usterki? Przecież to o reset hasła
    > BIOS chodziło, a nie o szukanie zimnych lutów czy trafionej ścieżki...

    Nie zaznaczając wszystkiego in expresis verbis - liczyłem na życzliwą
    domyślność słuchacza co do tego, że "uogólniam".

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 22. Data: 2016-01-22 18:54:32
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 20 Jan 2016 22:42:14 +0100, JaNus napisał(a):

    > Nie zaznaczając wszystkiego in expresis verbis - liczyłem na życzliwą
    > domyślność słuchacza co do tego, że "uogólniam".

    A to ja przprszm. :)

    [ Destroying everything seems like the best option. ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 23. Data: 2016-01-25 21:02:46
    Od: w...@g...com

    Generator haseł do bios https://bios-pw.org