  • 1. Data: 2013-08-09 14:22:10
    Temat: Reset hasła bios
    Od: ST <j...@o...pl>

    Witam
    Nie wiem czy to odpowiednia grupa ale... chciałem usunąć hasło w biosie
    w laptopie samsung r580 by podczas włączania nie trzeba było ciągle go
    wpisywać. Wszedłem do biosu w opcjach resetu hasła, w pierwszym okienku
    wpisałem stare hasło w dwóch następnych nic nie wpisywałem tylko
    wcisnąłem enter w pustych okienkach myśląc że w ten sposób usunę hasło.
    Zapisałem zmiany, zresetowałem komputer a tu znów okienko z prośbą o
    podanie hasła lecz stare już nie działa, wciskając enter też nie da się
    wejść. Czyli komputer został uziemiony na amen.
    Dzwoniłem do serwisu z prośbą o pomoc to zaoferowali wymianę płyty
    głównej. Czy ma ktoś może inny pomysł?

  • 2. Data: 2013-08-09 17:26:16
    Temat: Re: Reset hasła bios
    Od: mithrandir1979 <m...@w...pl>

    W dniu 09.08.2013 14:22, ST pisze:
> [...]
    > wejść. Czyli komputer został uziemiony na amen.
    > Dzwoniłem do serwisu z prośbą o pomoc to zaoferowali wymianę płyty

    Możesz rozebrać laptopa (jeśli nie umiesz zleć komuś) i wyjąć baterie na
    chwile (reset biosa). Sprawdź czy nowo zapisane hasło nie jest
    przypadkiem spacją.

    Jak rozebrać. Pierwszy film z brzegu. Poszukaj innych:
    http://www.youtube.com/watch?v=vQfaL10fxEg

  • 3. Data: 2013-08-11 14:04:03
    Od: doomx <d...@o...pl>

    W dniu 2013-08-09 14:22, ST pisze:
> [...]
    > wejść. Czyli komputer został uziemiony na amen.
    > Dzwoniłem do serwisu z prośbą o pomoc to zaoferowali wymianę płyty

    Możesz także zewrzeć odpowiednie zworki na płycie, ale co i jak to
    musisz poczytać w instrukcji obsługi od niej (to laptop więc nie masz
    jej zapewne), ale sposób z baterią jest uniwersalny.

  • 4. Data: 2013-08-12 11:50:14
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Fri, 09 Aug 2013 17:26:16 +0200, mithrandir1979 napisał(a):

    > Możesz rozebrać laptopa (jeśli nie umiesz zleć komuś) i wyjąć baterie na
    > chwile (reset biosa).

    btw. kiedys widzialem - bateryja byla przylutowana, a nie wyciagana. jak to
    bywa teraz?

    --
    jg

  • 5. Data: 2013-08-12 12:16:26
    Od: Szejk <x...@g...com>

    W dniu 2013-08-12 11:50, jg pisze:

    > btw. kiedys widzialem - bateryja byla przylutowana, a nie wyciagana. jak to
    > bywa teraz?

    Teraz bywa jeszcze gorzej, bo lubią przyspawać do obudowy.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 6. Data: 2013-08-12 18:50:18
    Od: "Kamil" <k...@n...pl>

    Użytkownik "ST" napisał:

    > chciałem usunąć hasło w biosie
    > w laptopie samsung r580 by podczas włączania nie trzeba było ciągle go
    > wpisywać.

    Podczas włączania wołał hasła do BIOSu? To laptop z CIA? Czy możechodzi o hasło
    do systemu?

    Pzdr

  • 7. Data: 2013-08-12 20:56:04
    Od: ST <j...@o...pl>

    Dzięki już sobie poradziłem.
    Jakaś miła dusza z popularnego forum spytała na priv o ciąg znaków jaki
    się pojawia po trzykrotnym wpisaniu złego hasła. Po podaniu mu przesłał
    mi hasło które okazało się skróconym o dwie litery wcześniejszym hasłem
    które chciałem zdjąć.

    Do tej pory nie wiem jak to się stało że hasło zostało skrócone zamiast
    usunięte.
    W jeszcze większym szoku jestem że istnieje generator do haseł biosu.

    A serwis samsunga chciał mi wymieniać płytę główną!

    pozdr

  • 8. Data: 2013-08-12 23:20:03
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-12 20:56, ST pisze:
> [...]
    > W jeszcze większym szoku jestem że istnieje generator do haseł biosu.
    >
    > A serwis samsunga chciał mi wymieniać płytę główną!

    To teraz zadzwoń do tego nieudacznika serwisu i powiedz co o nich myślisz.

    --
    animka

  • 9. Data: 2013-08-12 23:55:04
    Od: Szejk <x...@g...com>

    W dniu 2013-08-12 23:20, animka pisze:

    > To teraz zadzwoń do tego nieudacznika serwisu i powiedz co o nich myślisz.

    Animka, weź Ty se zadzwoń do Whirlpoola czy innego Mastercooka.
    Goście z serwisu chcą po prostu więcej zarabiać. Jak wszyscy.
    Jeżeli już miałby dzwonić, to do zwierzchnika serwisantów, ale
    podejrzewam, że on zarabia, jeśli zarabiają jego pracownicy, więc byłaby
    to tylko strata czasu i pieniędzy na taki telefon.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 10. Data: 2013-08-13 01:43:41
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-12 23:55, Szejk pisze:

> [...]
    > podejrzewam, że on zarabia, jeśli zarabiają jego pracownicy, więc byłaby
    > to tylko strata czasu i pieniędzy na taki telefon.

    To niech nie oszukują ci zasrani fachowcy. Aż strach dać im coś
    wartociowego w ich łapy. Zaraz coś przy okazji ukradną, podmienią....

    --
    animka