    Date: Mon, 12 Aug 2013 23:55:04 +0200
    From: Szejk <x...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Reset hasła bios

    W dniu 2013-08-12 23:20, animka pisze:

    > To teraz zadzwoń do tego nieudacznika serwisu i powiedz co o nich myślisz.

    Animka, weź Ty se zadzwoń do Whirlpoola czy innego Mastercooka.
    Goście z serwisu chcą po prostu więcej zarabiać. Jak wszyscy.
    Jeżeli już miałby dzwonić, to do zwierzchnika serwisantów, ale
    podejrzewam, że on zarabia, jeśli zarabiają jego pracownicy, więc byłaby
    to tylko strata czasu i pieniędzy na taki telefon.

    --