  • 1. Data: 2015-11-23 14:59:19
    Temat: Reperatery gsm
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    Używa/ł ktoś z Was? Jak to się sprawuje, no i czy jest sens kupowanie
    takiego z ceną około 300zł?

  • 2. Data: 2015-11-23 17:55:05
    Temat: Re: Reperatery gsm
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2015-11-23 o 14:59, Trybun pisze:
    > Używa/ł ktoś z Was? Jak to się sprawuje, no i czy jest sens kupowanie
    > takiego z ceną około 300zł?

    Wiesz że są nielegalne w naszym kraju :)

    ps. Kolega ma jakiegoś Edimaxa (modelu nie nam) i to działa bez
    problemu. Mieszka poza miastem na linii lasu, wcześniej musiał chodzić
    po domu i szukać zasięgu, obecnie bez problemu dom jak i ogród.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2015-11-23 18:18:14
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2015-11-23 o 17:55, Chris pisze:

> [...]
    > problemu. Mieszka poza miastem na linii lasu, wcześniej musiał chodzić
    > po domu i szukać zasięgu, obecnie bez problemu dom jak i ogród.

    Tak, wiem, ale podobno potencjalny użytkownik nie jest od razu karany, a
    ostrzegany. To normalny akt desperacji, bo podobno mamy XXI wiek i ktoś
    tam z rządu chrzani o dostępie wszystkich Polaków do usług
    telekomunikacyjnych a ja w domu najnormalniej w świecie nie mam zasięgu.
    Poza tym nie jest mi potrzebny o aż tak dużym zasięgu, żeby sięgał poza
    dom, a więc istnieje prawdopodobieństwo że nie będzie sprawiał
    zamieszania w sieci, a tym samym nie spowoduje kontroli.

  • 4. Data: 2015-11-23 19:09:46
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2015-11-23 o 18:18, Trybun pisze:

    > Tak, wiem, ale podobno potencjalny użytkownik nie jest od razu karany, a
    > ostrzegany.

    Wiem więcej bo właśnie z nim rozmawiałem, edimaxa olał i ma taki repeter
    za 2K i to działa.
    Co do legalności to znajoma firma miała jeszcze lepszy i droższy i
    podjechali wozem z antenkami jak za czasów WW2 i karę naliczyli, dobrze
    że nie posadzili :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2015-11-23 23:23:08
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > tam z rządu chrzani o dostępie wszystkich Polaków do usług
    > telekomunikacyjnych a ja w domu najnormalniej w świecie nie mam zasięgu.

    Rzadko oglądam TV, na polityków mam kliniczną awersję.
    Ale mimo to zauważyłem pewną rzecz. Za czasów Centertela, Ery i tego
    trzeciego, to firmy chwaliły się zasięgiem terytorialnym: czyli
    przykładowo Centertel mówił, że już ma 60% pokrycia kraju, a za dwa lata
    to będzie 72% kraju.
    Aktualnie nikt już o tym nie pamięta, chwalą się zasięgiem w aspekcie
    populacji. Więc wystarczy przykryć np. takim LTE Warszawę z okolicami,
    Katowice z przyległościami i kilka kolejnych aglomeracji i już jest 90%
    zasięgu wg populacji.
    Dupa a nie statystyka :(

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2015-11-23 23:47:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-23 o 23:23, Adam pisze:

    > populacji. Więc wystarczy przykryć np. takim LTE Warszawę z okolicami,
    > Katowice z przyległościami i kilka kolejnych aglomeracji i już jest 90%
    > zasięgu wg populacji.

    Pomijając, że nie tyle nie wychodzi z powyższego,

    to jakie ma to w ogóle znaczenie A.D. 2015?

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2015-11-24 00:04:54
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2015-11-23 o 23:47, Liwiusz pisze:

    > Pomijając, że nie tyle nie wychodzi z powyższego,
    >
    > to jakie ma to w ogóle znaczenie A.D. 2015?

    W 2015 dokładnie tak samo nie mam zasięgu jak w 2000. Dlaczego to
    miałoby przestać mieć znaczenie?

    MJ

  • 8. Data: 2015-11-24 02:03:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michał Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message

    > W 2015 dokładnie tak samo nie mam zasięgu jak w 2000.
    > Dlaczego to miałoby przestać mieć znaczenie?

    Może warto zmienić operatora?
    Często jest tak że jak u jednego się jest na granicy
    to u drugiego można być w środku i się tego nie widzi :-)

  • 9. Data: 2015-11-24 08:42:48
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-24 o 02:03, Pszemol pisze:
    > "Michał Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message

    > Może warto zmienić operatora?
    > Często jest tak że jak u jednego się jest na granicy
    > to u drugiego można być w środku i się tego nie widzi :-)

    Mam zasięg PLAY i T-M a jak jadę do teściów to GSM ledwo jest ale już 3G
    żeby np. sprawdzić pocztę to się nie da, losowo raz na jakiś czas ledwo
    co załapie.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 10. Data: 2015-11-24 09:51:42
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2015-11-23 o 19:09, Chris pisze:

> [...]
    > Co do legalności to znajoma firma miała jeszcze lepszy i droższy i
    > podjechali wozem z antenkami jak za czasów WW2 i karę naliczyli,

    Czyli ten Edimax (tani) nie dawał rady? A z kontrolą zawsze należy się
    liczyć, takie już prawo i obyczaje - lepiej kupować sprzęt do łapania
    "piratów" niż zainwestować w trochę więcej przekaźników aby Polacy nie
    byli zmuszani do poiracenia.
    Chyba dam sobie z tym spokój. Lepiej pewnie zamówić w TP "gniazdo" i
    korzystać w domu z stacjonarnego telefonu. Bo nadziei na zasięg
    komórkowy nie ma żadnych.