  • 1. Data: 2009-09-28 07:50:40
    Temat: Repeater na 870 MHz ?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Szukam jakiegoś repeatera (wzmacniacza), którym dałoby radę przenieść sygnał (do
    piwnic i garaży) nie tylko tradycyjnych GSM, ale i
    CDMA (Sferia).
    Może ktoś z Was ma namiary na taki repeater o szerszym pasmie?
    THX

  • 2. Data: 2009-10-01 08:27:06
    Temat: Re: Repeater na 870 MHz ?
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 28 Sep 2009 09:50:40 +0200, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:

> [...]
    >CDMA (Sferia).
    >Może ktoś z Was ma namiary na taki repeater o szerszym pasmie?

    http://www.allproducts.com/ee/clearcast/cdma_repeate
    r.html

    wg mnie to tak nie do konca z tym szerszym pasmem. Te urzadzenia
    dzialaja na zasadzie wzmacniaczy w 2 kierunkach: kanaly uplink i
    downlink sa od siebie odseparowane i te repeatery wykorzystuja wlasnie
    te ceche, ze wzmacniaja selektywnie poszczegolne zakresy
    czestotliwosci.
    Ale czy to do kupienia w Polsce to nie wiem.

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2009-10-01 12:31:31
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Dzięki, dotarłem na tę strone.

    Wydaje mi się (ale wydaje), że istnieją dwa rodzaje urządzeń:

    * Booster, który wzmacnia na tej samej częstotliwości;

    * Repeater, który ma kanały uplink i downlink.

    Przy boosterze konieczne jest takie wzajemne ustytuowanie anten, aby nie następowało
    sprzężenie (anteny kierunkowe itp.)

    Mogę się mylić :-))
    JaC

    -----