  • Data: 2011-11-06 19:57:04
    Temat: Re: Repeater GSM - anteny ?
    Od: "dremka" <d...@z...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiesiek napisal:

    > Mam taki na na oku , ale kurna drogi.

    Drogi, ale z takim bez regulacji, jesli sie okaze, ze zakloca stacje bazowe
    juz nic nie zrobisz, wiec lepiej nie oszczedzac...

    > Dlatego też myślałem o antenie
    > zewnętrznej panelowej a nie dookólnej - też sa takie oferty.

    Dobry wybor. W takich zastosowaniach na dachu powinna byc antena kierunkowa.
    I nie moze byc skierowana w strone wewnetrznej.

    > Czy aż takie istotne znaczenie ma ta lokalizacja anteny? Bo
    > pomiędzy miejscem na strychu a na zewnątrz była by tylko warstwa
    > dachówki, wełny mineralnej i płyty drewnianej. Góra 1 m róznicy
    > połozenia.

    W takim razie zamontuj ja tam. A antena wewnetrzna maksymalnie daleko i
    maksmalnie z tyłu tej panelówki.

    --
    dremka