  • 11. Data: 2023-08-28 14:58:01
    Temat: Re: Renowacja komputera znalezionego w błocie
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 28 sierpnia 2023 o 14:46:58 UTC+2 Marcin Debowski napisał(a):

    > Chodzi Ci o tego gościa co łazi wzdłuż dróg i kanałów, wybiera wyrzucone
    > trupy po czym myje je wodą, odrdzewia, sprejuje farbą z puszki i mu
    > wszytsko działa? Na oko z Tajlandii lub Wietnamu.

    Wynalazł na nowo technikę montowania filmów "od tyłu"?
    W "Top Secret" oczywiście jest taka scena (bo w tym filmie jest wszystko).
    Ciekawe, czy ktoś uwierzy, że jest na świecie taki kraj, w którym ludzie wyrzucają
    komputery do kanałów?
    Chyba że tam jeżdżą na motorkach i im z bagażników nagminnie spadają
    (coś bym o Albanii dołożył, ale nie mam weny), to tak, wtedy tak.

  • 12. Data: 2023-08-28 15:06:52
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Chodzi Ci o tego gościa co łazi wzdłuż dróg i kanałów

    Ich chyba na pęczki na YT z magiczną miksturą udającą rdzę i brud.

    Robert

  • 13. Data: 2023-08-28 15:08:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-08-28, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Chyba że tam jeżdżą na motorkach i im z bagażników nagminnie spadają
    > (coś bym o Albanii dołożył, ale nie mam weny), to tak, wtedy tak.

    Nie wiem czy o tego gościa Adamowi chodzi, ale tu przykład jego działań.
    Aż mi się zajady robią jak na to patrzę :)
    https://youtu.be/F1MJtV0UPI8

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2023-08-28 15:12:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    Ten? https://youtu.be/rRFZJuRZaFc

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2023-08-28 22:22:05
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Monday, August 28, 2023 at 8:12:47 a.m. UTC-5, Marcin Debowski wrote:

    > Ten? https://youtu.be/rRFZJuRZaFc

    O posz. Ale fejk.
    @Adam nie wierz w nic co tam widzisz.
    To jest tak lichy fejk ze oczy szczypia przy samej dupie.

  • 16. Data: 2023-08-28 22:24:27
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Sunday, August 27, 2023 at 6:14:01 a.m. UTC-5, Adam wrote:
    > Witajcie.
    >
    > Zaciekawił mnie materiał, obejrzałem.
    >
    > Teraz taka zagadka myślowa - zanim obejrzycie materiał.
    > Co można zrobić z komputerem wyciągnętym z błota?

    Tak to ten z linka co Marcin podal to mozna zrobic fejka co dostanie milion
    wyswietlen.

    > Jak dla mnie - wielkie zdziwienie.
    > Nawet naprawił układ zasilania GPU.

    Ta i mu sie ledy ciagle swiecily jak go wyciagal z rowa.

    Mnie tez dziwi, ze ludzie wierza w takie fejki.

  • 17. Data: 2023-08-28 22:45:45
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    > Jerzy Urban kiedyś opublikował tajną korespondencję jakiegoś ministerstwa.
    > Mówił, że jego ludzie kupili dyski gdzieś na bazarze. Ale ten to zawsze
    > miał szczęście.

    A, tam - szczęście. Po prostu wiedział od kogo kupić :)

    K.

    --
    Adresy e-mail w domenie krystek.art.pl oraz sama domena nie są już aktywne

  • 18. Data: 2023-08-29 13:56:49
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Aug 2023 13:22:05 -0700 (PDT), ptoki (ptoki) napisał(a):

    > O posz. Ale fejk.
    > @Adam nie wierz w nic co tam widzisz.
    > To jest tak lichy fejk ze oczy szczypia przy samej dupie.

    Jeśli w bajorze mało tlenu w wodzie, to teoretycznie komp mógł przeżyć
    żywy.
    Ale pewnie masz rację, bo sytuacja wydaje się mało prawdopodobna.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 19. Data: 2023-08-29 14:51:16
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Jeśli w bajorze mało tlenu w wodzie, to teoretycznie komp mógł przeżyć
    > żywy.
    > Ale pewnie masz rację, bo sytuacja wydaje się mało prawdopodobna.

    No tak, bo wiadomo, że żadna korozja tam nie zachodzi ani inne procesy
    elektrochemiczne.
    Ja głupi myję po produkcji PCB w wodzie destylowanej i suszę prędko w 50
    st. żeby tam się nic nie wydarzyło a tu proszę, leży sobie PC w wodzie
    od 5 lat i spoko :)

    Taaa... Wiarygodne.

  • 20. Data: 2023-08-29 14:53:45
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > Ja głupi myję po produkcji PCB w wodzie destylowanej i suszę prędko w 50
    > st. żeby tam się nic nie wydarzyło a tu proszę, leży sobie PC w wodzie

    znaczy płuczę po myciu w wodzie destylowanej oczywiście :)