eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRenault Vel SatisRe: Renault Vel Satis
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    ria.pl!not-for-mail
    From: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Renault Vel Satis
    Date: Tue, 18 Oct 2011 10:37:54 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 40
    Message-ID: <j7jdun$rda$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <j7i4el$jb9$1@news.onet.pl> <j7i5j5$1s0$1@news.dialog.net.pl>
    <j7iahh$f96$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.21.196.66
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1318927127 28074 81.21.196.66 (18 Oct 2011 08:38:47
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 18 Oct 2011 08:38:47 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:7.0.1) Gecko/20110929
    Thunderbird/7.0.1
    In-Reply-To: <j7iahh$f96$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2407266
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-10-18 00:34, lukz wrote:

    >> auto dla fanatyka, który to i owo potrafi zrobić sam (rozebrać złączkę
    >> czy przełącznik, oczyścić ze śniedzi, zakonserwować).
    >> Aaa, i jak kupisz, to licz się z tym, że będziesz nim dłuuugo jeździł.
    >> Chyba, że oddasz dalej z dużą stratą, bo auto raczej nie wykazuje
    >> zainteresowania na rynku wtórnym. Nie licząc grupowego psuja Safranów.
    >> Ale to też jest argument do targowania.
    >> I nie żałuj 200zł na gruntowne przetrzepanie przed zakupem.
    >>
    >> Pozdrawiam
    >>
    >
    > Napisz prosze cos wiecej o tym aucie. Sam jestem nim potencjalnie
    > zainteresowany, m.in ze wzgledu na rewelacyjny stosunek wypas/cena. Poza
    > tym, lubie takie niepopularne dziwolagi (tak, multipla tez mi sie podoba
    > ;)) O silnikach juz cos wiemy. Jak tam skrzynie? Pod uwage biore tylko
    > automat.

    W aucie razem 3.5V6 Nissana siedzi drugi japończyk Aisan SU1. Jeśli
    dobrze traktowany, to jeździ. Jeśli nie, to zachowuje się jak szarpiący
    szrot, który wczoraj oglądałem pod Krakowem.

    Generalnie skrzynia zachowuje się bajecznie w zestawieniu z tym
    silnikiem, efektem ubocznym jest spalanie do 15l/100km. Drugim słusznym
    silnikiem jest 2.0T, ale to głównie w manualu występuje, 3.5V6 tylko i
    wyłącznie w automacie.

    Awaryjność niższa niż w Lagunie II, komfort wyższy. Koszty utrzymania
    również, szczególnie jak ktoś ma felgi 18" i musi kupić komplet nowych opon.

    Jeśli szukasz w/w auta, to odpuść sobie wynalazki koło Krakowa tj. z
    Bodzanowa (skręcona szafa z 240km na 155kkm) i szrota z Sierczy
    (skręcona szafa, zawieszenie i skrzynia do remontu).

    Przed zakupem absolutnie zapiąć pod CLIP'a, sprawdzić stan auta i skrzyni.

    --
    MM

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: