-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.
iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neo
strada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: <MW>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <j7i4el$jb9$1@news.onet.pl> <j7i5j5$1s0$1@news.dialog.net.pl>
<j7i7ed$imj$1@inews.gazeta.pl> <j7i7ro$2r1$1@news.dialog.net.pl>
Subject: Re: Renault Vel Satis
Date: Tue, 18 Oct 2011 08:50:08 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
Lines: 27
Message-ID: <4e9d219b$0$5803$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.13.105.153
X-Trace: 1318920604 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 5803 83.13.105.153:55706
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2407240
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
wiadomości news:j7i7ro$2r1$1@news.dialog.net.pl...
>W dniu 2011-10-17 23:41, elmer radi radisson pisze:
> Renault miał wtopę właśnie w tych latach. Meganka II, Laguna II Ph1,
> VelSatis też. Głównie przez cięcie kosztów, przy jednoczesnym napakowaniu
> elektroniki nawet w podstawowych wersjach.
No nie wiem, ja miałem clio z 1995 roku, kupione bezpośrednio we Francji w
1997 przy przebiegu 40 tys. Pierwsze dwa lata jeździło w zasadzie
bezproblemowo, to znaczy obowiązkowa doroczna wymiana łoźysk w kołach i było
OK, potem jak miało mniej więcej 65 - 70 tys.zaczęło się sypać wszystko -
elektryka, zawieszenie, sprzęgło, ruda pojawiła się na nadkolach itp. -
mimo, że było garażowane i regularnie serwisowane. Ale "elektryka" to
najsłabszy element tych samochodów - przez kilka lat użytkowania wymieniłem
chyba wszystkie kabelki, przeczyściłem wszystkie styki i generalnie
zapoznałem się gruntownie z całą instalacją. Kiedy auto miało jakieś 100 tys
miałem wymienione prawie wszystkie przyciski - te od podnoszenia szyb, te w
konsoli - plastik z którego robione były złączki "rozlazł się" - nówki
chodziły wtedy po ok. 400-600 zł w ASO - na szczęście te same złączki miały
meganki i przyciski od nich pasowały, a tych na szrotach nie brakowało. Z
ulgą sprzedawałem auto po siedmiu latach użytkowania.
Vel satis to zupełnie inna półka, ale moja mała renaultówka zniechęciła mnie
skutecznie do całej marki.
--
MW
Następne wpisy z tego wątku
- 18.10.11 10:31 elmer radi radisson
- 18.10.11 10:37 Maciej M.
- 18.10.11 15:20 PaweL
- 18.10.11 15:45 Marek Dyjor
- 18.10.11 17:00 Czarek Daniluk
- 18.10.11 19:05 Michał
- 18.10.11 19:16 Michał
- 18.10.11 19:42 to
- 18.10.11 23:52 Maciej M.
- 19.10.11 08:09 PaweL
- 19.10.11 09:00 Czarek Daniluk
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-31 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=