  • Data: 2024-05-27 01:22:37
    Temat: Re: Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Też jestem w grupie "hałasowców" znaczy rozumiem doskonale system
    > powiadomień "bezwzględny" to znaczy za pomocą hałasu a nie kontrolki czy
    > wskazówki gdzie trzeba skierować uwagę specjalnie :)

    A niech nawet będzie kontrolka. Ma się nic nie świecić na czerwono, jak
    się świeci to znaczy że zepsute. Tylko niech ta kontrolka prowadzi też do
    wyświetlenia jakiegoś napisu na wyświetlaczu, a nie "domyśl się". Jakoś
    jak jest za niski poziom oleju to potrafi napisać OIL.

    > Oczywiście wykluczam "głuchych" i takich , gdzie pikanie wkurwia :)

    Ale ono ma wkurwiać, inaczej będziesz tak jeździł z usterką :)

    > https://allegro.pl/oferta/elektroniczny-wskaznik-czu
    jnik-temperatury-plynu-chlodzacego-woltomierz-148939
    14840

    E, to już lepiej byłoby do OBD podpiąć.

    > Tak nawiasem, mam u siebie kontrolę dźwiękową na napięcie aku/alternator
    > (Torque). Już jeden aku ugotowałem jak mi altek podawał 18V a innym
    > razem podczas jazdy altek zdech więc wyłączyłem światełka i dojechałem
    > do domku :]

    A jakbyś miał dobrze działającą kontrolkę to byś nie musiał mieć Torque :)

    Ja w którymś poprzednim samochodzie (chyba w Yarisce) miałem kontrolkę,
    która się nie zaświeciła, jak uzwojenie alternatora dostało zwarcia do
    masy. Nie pamiętam już czy ładowanie zdechło zupełnie czy było za małe.

    --
    Egipskie rekiny widziały już naprawdę sporo, ale ruskich ze słowami :
    "O! Delfiny!" boją się do dzisiaj.