eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRenault Trafic i lampka z czerwonym STOPRe: Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!n
    ews.dfn.de!npeer.as286.net!npeer-ng0.as286.net!weretis.net!feeder8.news.weretis
    .net!eternal-september.org!feeder3.eternal-september.org!news.eternal-september
    .org!.POSTED!not-for-mail
    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
    Date: Mon, 27 May 2024 01:21:00 +0100
    Organization: vw watercooled
    Lines: 26
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <9...@h...invalid>
    <8...@h...invalid>
    <X...@1...0.0.1>
    <6...@h...invalid>
    Reply-To: e...@f...pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 27 May 2024 02:21:10 +0200 (CEST)
    Injection-Info: dont-email.me; posting-host="b51912c236942dbc881332d393fcd12b";
    logging-data="3875456";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18vfmtELeYAFpPy7okp0OuV9o5eAfp3ODY="
    User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Cancel-Lock: sha1:YZL5PAV/e223AY2vmiDYiUSASqM=
    X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
    :HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
    X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2721367
    [ ukryj nagłówki ]

    in <news:6d5974ac-0708-48db-8975-a4cdf262a5f4@hootervil
    le.invalid>
    user Arnold Ziffel pisze tak:

    >> Tak przegrzałem silnik. Najpierw urwał się przewód od
    >> wentylatora. Potem za 3 mce tego samego lata zaciął się
    >> termostat. Węże były jak kamień twarde. Zaczął dymić na biało.
    >> Musiałem zmienić uszczelkę pod głowicą.
    >
    > Oprócz tego nic się poważnego nie stało?

    Nie. To był vw golf 2
    Niezniszczalny silnik MH 1272cm3 z 1983r

    Z tym, że węże pękły potem na drodze. To dosyć poważna niedogodność.

    Drugi raz go przegrzałem kiedy zamarzł w zimie bo nie zdażyłem zlać
    wody. Lód się wytopił wokół cylindrów i zagotowała się woda już po 3km.
    To była wymiana uszczelki nr2. Nic nie planowałem tylko wyskrobałem
    nożem co przywarło. Dałem lepką Elring najdroższą w sklepie.

    To był cudowny silnik.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: