  • Data: 2011-01-30 19:23:49
    Temat: Re: Remote Desktop overhead?
    Od: "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Bojko" napisał w wiadomości grup
    com...

    On Sun, 30 Jan 2011 16:38:58 +0100, "Piotr Wozniacki"

    I jest to problem sprzętowy dlaczego?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

    No dobrze - sprzętowo-programowa, albo nawet programowo-sprzętowa niech
    będzie ta sprawa :0

    Nie lepiej - jak już się odpowiada - napisać coś pożytecznego, I na temat?
    Założę się, że nie tylko ja bym się ucieszył...