    From: The_EaGle <g...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Relingi na samochodzie
    Date: Sat, 05 May 2012 22:30:06 +0200

    W dniu 2012-05-05 21:58, s...@g...com pisze:

    Po pierwsze to naucz się cytować. Popatrz jak inni to robią, wierze że
    ci się uda.

    > Zacznijmy od poczatku.
    > Samochód wg ma mnie jeździć (czyli nie psuć się) za w miare tanie pieniądze(koszty
    eksplatacji).
    > Szczerze mówiąc nie za bardzo na nich sie znam od strony technicznychnej jednak ze
    wzgledu na charakter pracy mogłem w ubiegłym roku pojeździć kilkoma różnymi
    samochodami.
    > Podkreślam jeszcze raz samochód to dla mnie czarna skrzynka ma jechać i tyle ale :
    > Jeśli gość który zajmował się u mnie flotą (miał coś ponad 150 aut pod sobą) mówi
    że Octavia to dobry samochód tzn że coś w tym jest.

    Octavia to na pewno dobry samochód. Problem w tym że napisałeś że jest
    to NAJLEPSZY w klasie samochód co nie jest prawdą. Od dobry do najlepszy
    jest baaaaaaaaaaaaaaaardzo duża droga.

    > U żony kupili dwa Passaty i kilka octavi. Pierwszy Passat sie spalił w czasie
    pierwszego wyjazdu w Berlinie.
    > Drugi też na pierwszym wyjeździe padła turbina. Skody nawet jak sie psuły to nie na
    tyle poważnie żeby o tym było głośno.

    Pomyśl logicznie passat to najpopularniejszy samochód seg D w Europie.
    Tzn że VW sprzedał tego miliony w ciągu ostatnich kilku lat. Ilość
    spalonych passatów na pewno nie jest większa niż średnia innych aut. Na
    takiej podstawie nie można wyciągać żadnych wniosków. Natomiast turbina
    w VW passacie może paść dokładnie tak samo jak w octavii bo tam montuje
    się TE SAME w większości silniki. Turbina zwykle pada bo kierowca który
    jeździł tym autem jest idiotą. Samochód to nie jest TV czy komórka i nie
    jest idiotoodporny, samochód należy eksploatować i użytkować wg
    określonych wytycznych (jak każdą maszynę) jak tego nie robisz albo cię
    to nie interesuje to nie masz żadnego prawa narzekać na jego awaryjność
    bo sam jesteś sobie winien.

    > Ja sam tą octavią jezdziłem w terenie gdzie obok mnie śmigały 50 tonowe wozidła i
    dawała sobie jakoś rade :). No i w ciagu 6 mcy zrobiłem 40 kkm

    Kompletnie nie rozumiem co do mnie piszesz...

    > to w OCTAVI jest najlepsze>>>> BAGAŻNIK<<<<

    To czemu nie siedzisz w bagażniku ale za kierownicą?

    > po pięciu godzinach bolała mnie głowa od hałasu

    LOL takie bzdury możesz opowiadać wśród znajomych na podwórku. Porównaj
    sobie głośność w C-MAX w stosunku do octavii i nie pisz więcej bzdur.

    > jw

    ROTFL ... bo komentować tego nie będę...

    > Mam 193 cm troche mały a gdzie łopatki do piasku wózek dwa foteliki i teściowa?

    W focusie II jest więcej miejsca w środku niż w octavii II :) mam ci cm
    zacytować cm czy sam sprawdzisz i nie będziesz się już ośmieszał?

    > Fajna (nie pamietam silnika) ale cieżko było zrobić 900 km (tankować mogłem tylko w
    Toruniu)

    Laguna II czy III?

    > 308 mogłem dostać ale wsiadłem przejechałem sie 2 km i dałem sobie spokój ja mam
    193 cm to raz a dwa octavia przód ma duzy i tył też wiec jest czym walnąć jak by nie
    daj Bóg (wiem że są strefy zgniotu - ale człowiek lepiej się czuje jak widzi przed
    sobą maske)
    > Lancer dla szpanerów ja juz mam rodzine.

    Bredzisz jak potłuczony. Octavia II ma TYLKO 4 gwiazdki w EUROCNAP wiec
    jest bardziej niebezpieczna niż 308.

    > Szukam jakiegoś fajnego samochodu z DUŻYM BAGAZNIKiem z oszczednym sinlnikiem
    > i z maską widoczną z przodu :)

    Takie samochody istnieją są to WSZYSTKIE kompakty z silnikami diesla w
    wersji kombi. Każdy jeden spełnia twoje "ostre" kryteria.
    Maska widoczna z przodu tu może być problem. Proponuje dokleić sobie
    znaczek mercedesa na masce.

    > Wiem że octavia to taki "Niemniec" dla biedaków mnie nie stać na "Niemca"
    >
    > jakieś sugestie ?

    Z twoją dotychczasową wiedzą można tylko zalecić ci czytanie auto świata
    przez 4 miesiące...może do tego czasu do czegoś dojdziesz bo na razie
    pierniczysz jak potłuczony.

    Rafał