    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Rekojmia na samochod uzywany
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: 29 Jun 2011 11:27:12 GMT

    begin Lukasz

    > czyli kupując auto na potrzeby działalności, np. 20 letniego żuka i
    > sprzedając go po roku muszę dać gwarancję na niego (choć sam go
    > posiadając nie mam gwarancji czy jutro odpali) gdy sprzedaję go osobie
    > prywatnej, a gdy firmie - muszę zaznaczyć - na fakturze sprzedaży? - że
    > wyłączam prawo do rękojmi? Nie uważacie że to głupota?

    Nie musisz, to jakieś bzdety. Nie jestem prawnikiem, jednak zgodnie ze
    znanym mi orzecznictwem sprzedawca nieprofesjonalny (osoba prywatna, ale
    także firma nie zajmująca się na co dzień handlem samochodami, tylko
    wyprzedająca po prostu własną flotę) odpowiada wyłącznie za wady, które
    ŚWIADOMIE zataił.