  • 221. Data: 2012-10-19 11:52:52
    Temat: Re: Reklamy telefonów Samsunga w TV
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-19 11:03, r...@k...pl wrote:
    > Tue, 9 Oct 2012 15:27:55 +0000 (UTC), w
    > <1...@n...et
    ernal-september.org>,

    > Zmień telewizję, widocznie oglądasz taką na twoim poziomie:
    > http://www.youtube.com/watch?v=WUOmo6REboI
    > http://www.youtube.com/watch?v=RcXsk3SJfRo
    > http://www.youtube.com/watch?v=TqBlZrGfqK0
    > http://www.youtube.com/watch?v=idb4Wx4e3co

    Fajnie, ze w tych reklamach nie skupili sie na cyferkach a na zaletach
    dla czlowieka, ktory niekoniecznie jest fanem zaawanowanej techniki.
    Przy okazji sprawdzilem rozpoznawanie mowy przez mechanizm googla w
    SGS2. Postanowilem "napisac" w ten sposob smsa.
    Moge podsumowac to jednym slowem: porazka. Proste pytanie: "czy
    startujemy jutro o 7.15?" Powtorzylem z piec razy, za kazdym razem
    gdzies byl blad i ta pol biedy gdyby to bylo "siodmej 15" jak to google
    rozpoznal za kazdym razem, slowo "startujemy" bylo zle rozpoznawane
    zmieniajac calkowicie sens. Mowilem wolno, wyraznie, w cichym
    pomieszczeniu. Podsumowujac: na chwile obecna wole wklepac tekst i miec
    pewnosc, ze na ekranie pojawi sie to co chce niz stracic znacznie wiecej
    czasu na powtarzanie i na koniec najprawdopodobniej reczna korekte.
    Szkoda, ze jakosc nowych rozwiazan nie idze w parze z samymi pomyslami.

  • 222. Data: 2012-10-19 12:40:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 19 Oct 2012 11:52:52 +0200, w <k5r7ts$kpu$1@node1.news.atman.pl>, atm
    <...@v...pl> napisał(-a):

> [...]
    > gdzies byl blad i ta pol biedy gdyby to bylo "siodmej 15" jak to google
    > rozpoznal za kazdym razem, slowo "startujemy" bylo zle rozpoznawane

    Zrobiłem taki sam eksperyment. Otrzymałem kilka sugestii:
    1. restartujemy jutro o siódmej 15
    2. czy startujemy jutro o siódmej 15
    3. wystartujemy jutro o siódmej 15
    itd mutacje

    > Mowilem wolno, wyraznie, w cichym
    > pomieszczeniu.

    Mówiłem normalnie (bardziej szybko niż wolno), w tle grało radio.

    Drugi raz powtórzyłem wolniej i tym razem główną sugestią był pkt. 2.

> [...]
    > czasu na powtarzanie i na koniec najprawdopodobniej reczna korekte.
    > Szkoda, ze jakosc nowych rozwiazan nie idze w parze z samymi pomyslami.

    Nie narzekam, ale czasem różnie z tym wyszukiwaniem bywa.

    Pacjent: ZTE Blade

  • 223. Data: 2012-10-19 19:30:33
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:
> [...]
    ernal-september.org>,

> [...]
    > czasu na powtarzanie i na koniec najprawdopodobniej reczna korekte.
    > Szkoda, ze jakosc nowych rozwiazan nie idze w parze z samymi pomyslami.

    Moze dlatego Samsung nie chwali sie w USA czyms co dobrze wiedzą ze nie
    dziala?

  • 224. Data: 2012-10-19 19:30:34
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:
    > Tue, 9 Oct 2012 15:27:55 +0000 (UTC), w
    > <1...@n...et
    ernal-september.org>,
    > Pszemol <P...@P...pl> napisaB(-a):

    > ZmieD telewizj, widocznie ogldasz tak na twoim poziomie:
> [...]

    Radku, co miałeś na myśli pisząc "na twoim poziomie"?
    Czy sądzisz ze to moja wina, ze Samsung w USA agresywnie atakuje Apple
    negatywnymi reklamamy zamiast pokazywac zalety swoich telefonow jak w
    Polsce?
    Moze nie boja sie tak bardzo konkurencji w Polsce jak w USA?

  • 225. Data: 2012-10-19 19:49:52
    Od: atm <...@v...pl>

    > Moze dlatego Samsung nie chwali sie w USA czyms co dobrze wiedzą ze nie
    > dziala?

    Pszemol, nie chce mi sie kolejny raz wyszukiwac dla Ciebie przykladow na
    YT pokazujacych, ze Siri hmmm nie pada daleko od Jabloni rodzacej miedzy
    innymi takie owoce jak Mapy ;]
    Wg mnie technologia jest jeszcze kulawa, niezaleznie kto ja opracowal.
    Ladnie wyglada na papierze lub keynote, w zyciu codziennym jest juz inaczej.
    Swiadcza o tym rowniez slabe wyniki procentowe jesli chodzi o
    korzystanie z Siri.

  • 226. Data: 2012-10-19 21:56:04
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Pszemol, nie chce mi sie kolejny raz wyszukiwac dla Ciebie przykladow na
    > YT pokazujacych, ze Siri hmmm nie pada daleko od Jabloni rodzacej miedzy
    > innymi takie owoce jak Mapy ;]

    No ale Apple ma inna strategie - chwali sie swokm, nawet jak to swoje nie
    dziala :)

> [...]
    > Swiadcza o tym rowniez slabe wyniki procentowe jesli chodzi o korzystanie z Siri.

    Nie bede wiedzial dopoki sie nie przekonam sam. Na razie nie mam zadnego
    dev z iOS z Siri.

  • 227. Data: 2012-10-19 22:53:05
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

    > Nie bede wiedzial dopoki sie nie przekonam sam. Na razie nie mam zadnego
    > dev z iOS z Siri.

    Nie będziesz wiedział ... ale nie przeszkodziło Ci to zachwalać SIRI rok temu,
    powołując się jedynie na "jedynie słuszne opinie", że kładzie na łopatki Vlingo
    w Nokii. A może też mam Ci to udowodnić, jak zachwalanie iP5 zanim miałeś go w
    ręku?

  • 228. Data: 2012-10-20 00:54:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote in message
> [...]
    > temu, powołując się jedynie na "jedynie słuszne opinie", że kładzie na
    > łopatki Vlingo w Nokii. A może też mam Ci to udowodnić, jak zachwalanie

    Nic mi nie musisz udowadniać - pamiętam tą rozmowę doskonale.
    Nie mówiłem wtedy o jakości rozpoznawania słów czy ich przekręcania
    a raczej o różnicach pomiędzy wykrywaniem składni wolnego języka (Siri)
    a tylko wyuczonych słów kluczowych (Vlingo).

  • 229. Data: 2012-10-20 10:51:34
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Nic mi nie musisz udowadniać - pamiętam tą rozmowę doskonale.
    > Nie mówiłem wtedy o jakości rozpoznawania słów czy ich przekręcania

    Nie chodzi o szczegóły, dzięki którym znów chcesz się wykpić z krętactwa. Chodzi
    o zasadę, że rok temu wychwalałeś SIRI nie mając o tym kompletnie pojęcia i
    bazując jedynie na zasłyszanych informacjach. Pomału wychodzi Twoje ignoranctwo
    wobec innych. Wymądrzasz się, chwalisz, wskazujesz różnice, na siłę udowadniasz,
    a okazuje się, że klepiesz o rzeczach, których nie widziałeś, nie dotykałeś, nie
    korzystałeś.

    Zadam kolejny raz pytanie - jak długo chcesz się jeszcze ośmieszać i uchodzić za
    pseudo eksperta od rzeczy wynalezionych w internecie?

  • 230. Data: 2012-10-20 15:44:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > różnice, na siłę udowadniasz, a okazuje się, że klepiesz o rzeczach,
    > których nie widziałeś, nie dotykałeś, nie korzystałeś.

    To nie są "szczegóły" a zasadnicza kwestia wyróżniająca dwa systemy
    rozpoznawania mowy w urządzeniach przenośnych. Klucz do przewagi Siri.

    Właśnie różnica pomiędzy przekręcaniem usłyszanych słów a rozpoznaniu
    składni mowy potocznej bez słów kluczowych tkwi w tym, że o pierwszym
    można się przekonać dopiero z osobistego używania telefonu a o drugim
    możesz wiedzieć z doświadczenia innych i nie musisz go wcale używać.

    Podkreślam tą różnicę bo sam jej nie zauważyłeś i zarzucasz mi że zachwalam
    cechy które powinienem zachwalać dopiero po używaniu telefonu a sam
    widzisz, że nie masz racji: to do czego trzeba używać aby wiedzieć nie
    zachwalam
    zanim nie poużywam. A to co można zachwalać bez trzymania w ręce (bo się
    np. rozmiar telefonu nie zmienił) to zachwalam bez trzymania w ręce.

    Teraz rozumiesz lepiej co mówię czy wciąż będziesz mi bezpodstawnie zarzuty
    robił?