  • 231. Data: 2012-10-20 15:48:45
    Temat: Re: Reklamy telefonów Samsunga w TV
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Teraz rozumiesz lepiej co mówię czy wciąż będziesz mi bezpodstawnie zarzuty
    > robił?

    Tak, teraz rozumiem jeszcze bardziej, że jesteś iDiotą w 200%.

  • 232. Data: 2012-10-20 16:17:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote in message

    > Tak, teraz rozumiem jeszcze bardziej, że jesteś iDiotą w 200%.

    To bardzo typowe zachowanie: kończą się argumenty merytoryczne
    to używa się argumentów personalnych. I pewnie myślisz że kogoś
    tu przekonałeś?? :-) To myśl tak sobie... mi to nie robi żadnej różnicy.

  • 233. Data: 2012-10-20 16:56:50
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    > I pewnie myślisz że kogoś tu przekonałeś?? :-)

    Wydaje Ci się, że kogoś jeszcze trzeba przekonywać?

    > To myśl tak sobie... mi to nie robi żadnej różnicy.

    To widać od dawna.

  • 234. Data: 2012-10-20 19:00:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Wydaje Ci się, że kogoś jeszcze trzeba przekonywać?

    > To widać od dawna.

    Natomiast z jakichś powodów Tobie robi to dużą różnicę
    i starasz się jak możesz, na razie bez rezultatów, udowadniać
    mi że napisałem coś czego nie napisałem a tylko Tobie się
    wydawało że napisałem... Zastanawiałeś się już dlaczego
    jest to *dla Ciebie* takie ważne?

  • 235. Data: 2012-10-20 20:44:28
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Zastanawiałeś się już dlaczego
    > jest to *dla Ciebie* takie ważne?

    To nie jest dla mnie ważne, a powinno być dla Ciebie, ponieważ obnaża Twoje
    nieudolne krętactwo.

  • 236. Data: 2012-10-20 22:43:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > To nie jest dla mnie ważne, [...]

    Czemu więc wciąż ciągniesz temat?
    Czyny Twoje przeczą słowom!

  • 237. Data: 2012-10-21 11:20:13
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    > Czemu więc wciąż ciągniesz temat?
    > Czyny Twoje przeczą słowom!

    Bo wiedząc, że jesteś kłamliwym iDiotą, sprawdzam jak daleko możesz się posunąć
    w swojej głupocie, zakłamaniu, krętactwie, ignoranctwie ... mam wymieniać dalej?

  • 238. Data: 2012-10-21 15:49:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Bo wiedząc, że jesteś kłamliwym iDiotą, sprawdzam jak daleko możesz się
    > posunąć w swojej głupocie, zakłamaniu, krętactwie, ignoranctwie ... mam
    > wymieniać dalej?

    Powtarzam zatem pytanie:
    Zastanawiałeś się już dlaczego jest to *dla Ciebie* takie ważne?

  • 239. Data: 2012-10-21 15:52:47
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    > Powtarzam zatem pytanie:
    > Zastanawiałeś się już dlaczego jest to *dla Ciebie* takie ważne?

    Tu się nie ma co zastanawiać. Jesteś wybrykiem natury i rzadkim okazem. To
    zwykła ciekawość.

  • 240. Data: 2012-10-22 21:33:06
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > startujemy jutro o 7.15?" Powtorzylem z piec razy, za kazdym razem
    > gdzies byl blad i ta pol biedy gdyby to bylo "siodmej 15" jak to google
    > rozpoznal za kazdym razem, slowo "startujemy" bylo zle rozpoznawane
    > zmieniajac calkowicie sens. Mowilem wolno, wyraznie, w cichym
    > pomieszczeniu. Podsumowujac: na chwile obecna wole wklepac tekst i miec
    > pewnosc, ze na ekranie pojawi sie to co chce niz stracic znacznie wiecej
    > czasu na powtarzanie i na koniec najprawdopodobniej reczna korekte.
    > Szkoda, ze jakosc nowych rozwiazan nie idze w parze z samymi pomyslami.

    O tego typu glupich bledach mowilem:
    http://www.spidersweb.pl/2012/10/przekonalam-sie-dyk
    towania-tekstu-wszystko-dzieki-swypeowi.html
    Dam szanse swypeowej funkcji rozpoznawania mowy.