  • 121. Data: 2012-10-12 14:54:57
    Temat: Re: Reklamy telefonów Samsunga w TV
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Kto dziś jeszcze zdjęcia z komórki drukuje??? Ile lat mieszkasz pod
    > kamieniem? Zdjęcia sie dzis ogląda na fejsbuku :)

    Ty fakt jesteś jebnięty chyba, że się zgrywasz.

  • 122. Data: 2012-10-12 15:35:47
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2012-10-12 14:31, Pszemol pisze:

    > Ja na sile niczego nie pomniejszam.. Pretensje miej do konkurencji iPhone
    > ktora na sile wyolbrzymia nieistotne problemy w iPhone aby odwrocić tym
    > szumem uwage potencjalnych klientow od faktu, ze ogolnie iPhone jest
    > lepszym smartfonem niz SGSIII.

    zwlaszcza z mapami, obskurna obudowa czy flarami na zdjeciach?

    Jak dobrze pamietam wlasnie te cechy (poza mapami, ale mapy=aplikacje)
    zawsze wychwalales w swoim telefonie.

    A widac jak ludzie sie wkurzyli na Apple'a odnosnie kiczowatosci map (az
    dziwne, ze tyle osob korzysta z map na spartfonach).
    Nawet Tajwan sie wkur..l, bo Apple odslonilo szczegolowo ich tajne bazy
    wojskowe (centrum radarowe) mias rozmazac obraz w tym miejscu.
    A ludzie znajduja chinskie parki w centrum Warszawy, a Ocean Artktyczny
    kolo Indii.
    Chcialoby sie powiedziec, ze niezle wyedukowane jest spoleczenstwo US
    (lub osoby testujace ten soft) skoro tego nie zauwazyli :)
    A my sie dziwimy, ze ludzie w stanach nie wiedza gdzie lezy najwiekszy
    sojusznik US w misjach wojskowych ;)

  • 123. Data: 2012-10-12 15:38:48
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl> napisał:

    > Zdjęcia sie dzis ogląda na fejsbuku :)

    No te z iPhona tylko tam się nadają, chociaż jak widzę fotki znajomych bez
    ostrości i zamazane to widzę: wrzucone przez iOS, aż prosi się o pytanie, czy
    było robione długopisem.

  • 124. Data: 2012-10-12 15:49:19
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > Mówilismy o doborze kryteriów w czasie porównywania aparatow foto w
    > komorkach. Rozumiem, ze testy robi sie na sprzecie pro i ze same zdjecia
    > ocenia sie ze wzgledu na zgodnosc ze wzorcem ale do oceny wedlug mnie,
    > poza zgodnoscia fotki ze wzorcem wchodza inne sprawy, takie jak latwosc
    > operowania funkcjami aparatu, dzialanie autofocusa i te rzeczy maja
    > subiektywne "wagi" u kazdego uzytkownika telefonu rzutujac na efekt
    > koncowy porownania.

    Czy ty nie potraficz czytać ? oceniana była JAKOŚĆ a nie obsługa/ergonomia
    produktu. Jeśli chodzi o jakoć produkt Apple był daleko z tyłu za czołówką
    ..

    > Error 404.

    Dla tego było PS. po prrostu kiedyś było lepiej bo było inowacyjnie .. dziś
    jest ZERO inowacji a jedyne co jest to ciąg wsteczny. EOT

    > Kto dziś jeszcze zdjęcia z komórki drukuje??? Ile lat mieszkasz pod
    > kamieniem? Zdjęcia sie dzis ogląda na fejsbuku :)

    I FB kłądzie się na półce w ramce .... hahahahaha chyba w USA.

    > I masz rację, pęd do multimilionowych przetworników w komórkach jest
    > bezsensowny :)

    Nie ma to jak Nokia i jej 42Mpix o ile pamiętam /// ja nawet w EOS nie mam
    tylu :)

  • 125. Data: 2012-10-12 15:58:27
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    AL nabazgrał(a):

    > A my sie dziwimy, ze ludzie w stanach nie wiedza gdzie lezy najwiekszy
    > sojusznik US w misjach wojskowych ;)

    Wiedzą :)

    http://p3.sfora.pl/p3.sfora.pl/c0814ab2871d996c57f01
    50bf65d93d9.jpg

  • 126. Data: 2012-10-12 16:41:27
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    AL <a...@s...tam.pl> wrote:

    > zwlaszcza z mapami, obskurna obudowa czy flarami na zdjeciach?
    >
    > Jak dobrze pamietam wlasnie te cechy (poza mapami, ale mapy=aplikacje)
    > zawsze wychwalales w swoim telefonie.

    Nie martwia mnie mapy, bo software latwo naprawic... a poza tym jest sporo
    alternatywnych aplikacji.
    Nie martwią mnie zafarby bo zwykle nie robie zdjęć po Słońce, a być może
    zmienią tą szfirową szybkę.

    Obudowa aluminiowa - tu rzeczywiscie mnie troche Apple zmartwił bo pamiętam
    swoją Motorlę Razr V3 po kilku upadkach na beton...
    Co innego jak mi upadnie iPhone4 z ramką ze stali nierdzewnej - rysa będzie
    mieć taki sam kolor jak powierzchnia metalu. Tu, gdy (mimo że utwardzona
    anodyzowaniem) powierzchnia aluminium jednak się zarysuje to na czernym tle
    masz jasno srebrną, rzucającą się w oczy skazę.
    Czytając o tym chyba dla siebie wybiorę wersję białą.

    > A widac jak ludzie sie wkurzyli na Apple'a odnosnie kiczowatosci map (az
    > dziwne, ze tyle osob korzysta z map na spartfonach).

    A co w tym dziwnego?

> [...]
    > (lub osoby testujace ten soft) skoro tego nie zauwazyli :)
    > A my sie dziwimy, ze ludzie w stanach nie wiedza gdzie lezy najwiekszy

    Tak, tak, same glupki tam w tej Ameryce... Pocieszaj sie.

  • 127. Data: 2012-10-12 16:41:28
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote:

    > Ty fakt jesteś jebnięty chyba, że się zgrywasz.

    Kiedy ostatnio wydrukowales jakies zdjecie zrobione komórką?

  • 128. Data: 2012-10-12 16:50:23
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    W dniu piątek, 12 października 2012 14:31:39 UTC+2 użytkownik Pszemol nabredził:

> [...]
    >
    > ktora na sile wyolbrzymia nieistotne problemy w iPhone aby odwrocić tym
    >
    > szumem uwage potencjalnych klientow od faktu, ze ogolnie iPhone jest

    Co to znaczy "ogólnie lepszy"? Wczoraj było że każdy ma swoje potrzeby i każdemu
    pasuje co innego. Dziś pojawił się imperatyw "ogólnie lepszy". Skąd taka zmiana?

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła
    coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 129. Data: 2012-10-12 17:14:31
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    ALEX <a...@o...pl> wrote:
    > W dniu pitek, 12 pazdziernika 2012 14:31:39 UTC+2 u|ytkownik Pszemol nabredziB:

    > Co to znaczy "ogólnie lepszy"? Wczoraj byBo |e ka|dy ma swoje potrzeby i
    > ka|demu pasuje co innego. Dzi[ pojawiB si imperatyw "ogólnie lepszy". Skd taka
    zmiana?

    Z cytatu raportu który komentowaliśmy. To był kontekst tej wypowiedzi.

  • 130. Data: 2012-10-12 17:26:25
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    W dniu piątek, 12 października 2012 17:14:31 UTC+2 użytkownik Pszemol nabredził:

    > Z cytatu raportu który komentowaliśmy. To był kontekst tej wypowiedzi.

    Co to znaczy "ogólnie lepszy"? I dlaczeg dziś nie"każdy ma swoje potrzeby"?