  • Data: 2012-10-13 19:34:59
    Temat: Re: Reklamy telefonów Samsunga w TV
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k5c7pl$t4q$1@node2.news.atman.pl...

    > Mam na mysli system jako taki, pisze o programach oferowanych na oba
    > urzadzenia. Mam rozumiec, ze problemy przytrafiajace sie na iPadzie nie
    > dotycza Iphona...mapy chociazby?
    > Nie pisalem o problemach ze zmieszczeniem iPada do kieszeni czy zbyt malej
    > klawiatury. Chyba nie chcesz zrozumiec co mialem na mysli piszac o
    > przypadlosciach iOS.

    Czy zauważyłeś że rozmawiam o telefonach a tablety mnie specjalnie
    nie interesują ani nie mam dużego doświadczenia w ich używaniu,
    więc nie będę komentować tematów dotyczących tabletów?
    Skup się na telefonach to pogadamy. O tabletach pogadaj z kimś innym.

    > W takim razie moja opinia o iOS jest nieporownywalnie bardziej obiektywna.
    > Mam iPada 2 z najnowsza wersja systemu, testowalem typowe zastosowania,
    > problemy z jakimi sie zetknalem staralem sie rozwiazac. W niektorych
    > przypadkach nie dalo sie z powodu filozofii systemu.
    > Ty zas krytykujesz nie majac dluzszego kontaktu z nowymi urzadzeniami...

    Nic nie piszę o tabletach. Musisz mnie z kimś mylić.