  • Data: 2012-10-13 19:18:37
    Temat: Re: Reklamy telefonów Samsunga w TV
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Widzę ZASADNICZE I PODSTAWOWE różnice w funkcjonalności
    > i głównych zastosowaniach tych dwu, różnych grup urządzeń.
    > Jeśli oceniasz użyteczność iOS w tabletach to jest to inna kategoria
    > oceny niż użyteczność iOS w telefonach/smartfonach.
    > Inne spektrum zastosowań, inne okoliczności użycia, obsługa jedną
    > ręką itp, itd...

    Mam na mysli system jako taki, pisze o programach oferowanych na oba
    urzadzenia. Mam rozumiec, ze problemy przytrafiajace sie na iPadzie nie
    dotycza Iphona...mapy chociazby?
    Nie pisalem o problemach ze zmieszczeniem iPada do kieszeni czy zbyt
    malej klawiatury. Chyba nie chcesz zrozumiec co mialem na mysli piszac o
    przypadlosciach iOS.

    > Czasami weźmiesz do ręki książkę i już po 5 minutach wiesz że
    > jest nudna i czytać reszty Ci się już nie chce...

    W takim razie moja opinia o iOS jest nieporownywalnie bardziej
    obiektywna. Mam iPada 2 z najnowsza wersja systemu, testowalem typowe
    zastosowania, problemy z jakimi sie zetknalem staralem sie rozwiazac. W
    niektorych przypadkach nie dalo sie z powodu filozofii systemu.
    Ty zas krytykujesz nie majac dluzszego kontaktu z nowymi urzadzeniami...