  • Data: 2012-10-11 14:32:36
    Temat: Re: Reklamy telefonów Samsunga w TV
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "z" <z...@u...pl> wrote in message news:k55u2s$8fc$1@news.task.gda.pl...

    > Kryteria już Ci podano. Daj spokój.

    Teraz... po ciągnięciu za język parę dni.

    > Tylko że ja nie widzę potrzeby cały czas tego powtarzać w kółko.
    > Jak tylko nadarzy się okazja. I bez okazji też. :-)

    Jak nie widzisz potrzeby to nie powtarzasz.
    Ja widzę potrzebę więc powtarzam. W czym problem?
    Nie czytaj czegoś co Cię nie interesuje...

    > Gdybyś sam się na testy z kryteriami nie powoływał to Twoje wypociny miały
    > jakiś sens. Ale Ty niewygodne testy-fakty pomijasz, bagatelizujesz,
    > nazywasz subiektywnymi, a te które Ci pasują do tezy uwiarygadniasz i
    > twardo trzymasz się świętych kryteriów i basta.

    Bagatelizuję te kryteria które dla mnie są mało ważne.
    Akcentuję te, które dla mnie są bardzo ważne.
    Na tym właśnie polega subiektywność oceny do której każdy
    z nas ma pełne prawo. Czego jeszcze w tym temacie nie rozumiesz?