  • Data: 2012-10-11 19:15:19
    Temat: Re: Reklamy telefonów Samsunga w TV
    Od: Pszemol <P...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Chris" <c...@s...pl> wrote:
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > Bo jest bez sensu ... masz wystyczne co do wzorców i albo się do tego
    > dostasujesz albo nie .. twoje śmieszne teksty są nic nie wart ...

    > bla bla bla ... znowu bezsensowna paplanina z twojej strony ... powiem ci
    > że staczasz się ze swoimi odpowiedziami, kiedyś były bardziej wiarygodne
    > i zasadne, teraz klepiesz bez sensu ////

    > Bo skoro nie rozumiesz prostych słów ....

    Ty nawet nie czytasz argumentów rozmowcy!

    Naprawde uważasz, ze jak pokażesz setce ludzi dwa, różnie naświetlone
    zdjęcia to WSZYSCY jednakowe zdjęcie wybiorą jako lepsze?

    Naprawde sądzisz ze istnieje uniwersalny zestaw kryteriow ktory pasuje do
    wyboru lepszego zdjęcia dla wszystkich 7 miliardow ludzi na Ziemi? Nie
    wierze...