  • Data: 2012-10-11 02:21:27
    Temat: Re: Reklamy telefonów Samsunga w TV
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k552da$4mm$3@node2.news.atman.pl...

    > Tak wiem, tyle ze chyba to jest wciaz na zasadzie jakiejstam nowosci.
    > Poza tym zanim wymra klasyczne ekrany jeszcze sporo czasu uplynie.
    > Nie lepiej Tobie kupic dedykowany aparat do nurkowania?

    Takie aparaty zwykle mają bardzo ... hmm... pospolitą jakość.
    To są zwykle kompakty z półki cenowej $100 z ceną $300-$400
    tylko z tego powodu że są niby "podwodne".
    Ja mam aktualnie Canona G9 z półki cenowej $400-$500 +
    obudowę podwodną oryginalną Canona za $160.
    Szukam czegoś lepszego ale równie małego/zgrabnego (nie lustrzanki).
    Sam rozumiesz że kompakty z półki cenowej $100 nie stanowią
    dla mojego zestawu żadnego "upgrade"...

    Ale jak możesz coś doradzić to proszę bardzo: zależy mi na tym aby
    kupić coś, co będzie mieć lepszą jasność obiektywu niż G9, szybszy
    od G9 autofocus, mniej szumów na matrycy w warunkach niskiego
    oświetlenia (lepszą czułość) i możliwość kręcenia filmów w HD lub
    conajmniej 720 linii z możliwością regulacji zooma w czasie kręcenia
    (G9 ma zooma zablokowanego zooma w największej rozdzielczości).
    Już super byłoby gdyby miał krótszy obiektyw bo szerokokątność się
    pod wodą często przydaje albo conajmniej aby obudowa umożliwiała
    dołączenie przystawek szerokokątnych.
    Jak masz jakiś pomysł na taki aparat co miałby obudowę podwodną
    w rozsądnej cenie (powiedzmy do 50% ceny samego aparatu, bez
    wynalazków typu obudowa Ikelite za $3000) to napisz na priva bo to NTG.