  • Data: 2010-06-30 11:46:31
    Temat: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:i0f9fv$b7$1@news.onet.pl...

    > to ty sprawiasz wrażenie przymulonego trolla

    Pytam, jakiej części zdania nie rozumiesz? Tego, że nie kupie towaru, który
    mi nie odpowiada?
    Rozumiem, że Ty kupujesz wszystko co ma napis promocja obojętnie czy w danej
    chwili jest Ci to potrzebne czy nie.

    > w większości przypadków nie jesteś w stanie określić czy dany produkt jest
    > skuteczny czy nie. Możesz nawet nie posiadać środków ani możliwości aby to
    > uczynić

    Rozumiem, że znikający łupież o którym pisałeś wcześniej zawdzięczasz
    reklamie, a nie środkowi który stosujesz bądz nie?