eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaReklamy ciszej? Ni chuja!Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Date: Tue, 29 Jun 2010 21:23:48 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 37
    Message-ID: <i0dh88$47d$1@news.onet.pl>
    References: <4c188f25$0$19171$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvabt9$hnr$1@usenet.news.interia.pl> <hvacfi$6jk$1@news.onet.pl>
    <hvadvo$25u$1@mx1.internetia.pl> <o...@s...linksys>
    <4c1e88c2$0$2582$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvoq17$onh$2@inews.gazeta.pl> <hvos83$6mk$1@mx1.internetia.pl>
    <4c207b71$0$2598$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvq0uk$qek$1@mx1.internetia.pl>
    <4c208c39$0$2585$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvq4gg$8i9$1@mx1.internetia.pl>
    <4c20b4b6$0$19175$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvqk2p$c6o$1@mx1.internetia.pl>
    <4c21c069$0$2599$65785112@news.neostrada.pl> <hvsfot$8ui$1@news.onet.pl>
    <4c21c706$1@news.home.net.pl>
    <4c21d73c$0$19165$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c21d78f$1@news.home.net.pl>
    <4c21d982$0$19183$65785112@news.neostrada.pl> <hvslns$qjj$1@news.onet.pl>
    <4c21dc01$0$17100$65785112@news.neostrada.pl> <hvsmi4$tdl$1@news.onet.pl>
    <4c21e132$0$17093$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: lzu114.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1277839433 4333 95.50.150.114 (29 Jun 2010 19:23:53 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Jun 2010 19:23:53 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.telewizja:262065
    [ ukryj nagłówki ]

    BaX wrote:
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:hvsmi4$tdl$1@news.onet.pl...
    >> Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:
    >>
    >>>> Jeśli na rynku jest 1000 produktów danego typu, z tego 20 w danym
    >>>> markecie, to jednak na jakiejś podstawie trzeba zacząć ich
    >>>> próbowanie. Jak myślisz, jaka to podstawa?
    >>>
    >>> Ale musisz to robić na podstawie reklamy?
    >>
    >> Jeśli pytasz czy chcę, to odpowiadam że nie.
    >> Jeśli pytasz czy reklama nie ma to wpływu, to odpowiadam że ma, czy
    >> tego chcesz czy nie.
    >>
    >> Ale może czegoś nie wiem, więc zapodaj Twój system.
    >>
    >>
    >>>
    >>>>
    >>>> Ile rodzajów coli przetestowałeś zanim doszedłeś do pepsi?
    >>>
    >>> Nie musiałem dochodzić do pepsi bo od zawsze ją wybierałem.
    >>
    >> No to miałeś łatwiej, bo była Pepsi, Coca-Cola i Polo-Cocta, wyboru
    >> można było dokonać ad hoc.
    >>
    >> A jakbyś musiał zacząć teraz, to z 1000 produktów jak byś ją wybrał?
    >
    > Na dziś.... pepsi i tylko pepsi, dzieciaki od szfagra które mają po 8
    > lat jakoś też potrafią odróżnić śmieci typu colasoćtam od pepsi.

    no widzisz jak dobrze działa reklama? kupujesz pepsi i dzieci też piją ten
    syf, choć 1000razy zdrowie jest pić czystą wodę mineralna.
    Oczywiście 90% ludzi wybierze tę fajna wodę o smaku cytryny czy truskawki,
    nie zastanawiając sie ile sobie ładuje w tej wodzie dodatkowego cukru.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: