eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaReklamy ciszej? Ni chuja!Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
  • Data: 2010-06-29 19:19:30
    Temat: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    BaX wrote:
    >>>>> Ale taka jest prawda, skoro w małych spółkach tak jest to śmiało
    >>>>> można przyjąć, że w tych dużych też na x-razy większą skalę.
    >>>>
    >>>> Innymi slowy, caly ten biznes reklamowy to pic na wode, a towar sie
    >>>> rownie dobrze sprzedaje bez niego?
    >>>
    >>> Dobre firmy się nie muszą reklamować, a dziwnym trafem im gorszy
    >>> towar tym głupsza reklama.
    >>
    >> Czyli potwierdzasz?
    >
    > Ale co, że reklamy to kupa dla słabych umysłów? Jak najbardziej. W
    > życiu nie kupie czegoś co mi nie odpowiada choć by mi z reklamą do
    > domu wjechali.

    tja...

    reklama ma wiele celów. Są proste reklamy łopatologiczne typu kupuj VIZIR
    ale sa tez reklamy wizerunkowe które zwykle sa subtelniejsze i mają
    wszczepiać świadomość marki.

    Generalnie jesłi masz swoje ulubione produkty i marki to reklama raczej cię
    nie przekona do zmiany, jednak gdy szukasz czegoś nie znanego to reklama ma
    za zadanie pozostawienie w twoim umyśle mema łączącego jakiś rodzaj
    aktywności z jakąś marką czy produktem.

    Jeśli nigdy nie używałeś żadnego środka na łupież to jest duża szansa że
    chodząc po sklepie wybierzesz ten produkt który najmocniej sie zakorzenił w
    twojej podświadomości. Zauważ też, że producenci starają sie tak opisywać
    nowe produkty aby udzielać jak najmniej rzetelnych weryfikowalnych i
    porównywalnych informacji, dokładne specyfikacje produktów zastępuje sie
    blekotem marketingowym opisującym bzdurnym językiem jakieś bzdurne
    nieznaczące cechy produktów. Wypuszcza sie dziesiątki mutacji produktów kóre
    różnia sie niewiadomo czym tak że praktycznie nie da sie dokonac sensownego
    wyboru.

    Ja maiłem takie coś gdy szukałem zmywarki czy piekarnika, jeden producent ma
    dzisiatki wersji produktu diabeł sie nie połapie czym sie różniących.
    Podobnie jest z telefonami komórkowymi, s aich setki i w sumie nie wiadomo
    jak je ocenić. Ta różnorodność ma zamieszać w głowie odbiorcy i spowodować
    aby kupił to co mu zasugeruje reklama lub tzw doradca.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: