eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaReklamy ciszej? Ni chuja!Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
  • Data: 2010-06-18 12:09:05
    Temat: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hvfgin$f4k$1@inews.gazeta.pl...
    > suchar wrote:
    >> Weź se tym VSS w stopy strzel
    >> http://pl.wikipedia.org/wiki/D%C5%BAwi%C4%99k_(muzyk
    a)
    >> Barwa dźwięku: zależy od ilości i __częstotliwości__ składowych
    >> harmonicznych dźwięku
    >
    > w Twoim cytacie nie ma słowa które mówi, że zmiana częstotliwości powoduje
    > zmianę głosności ( co jest oczywistą nieprawdą). zaprezentuj mi
    > jakikolwiek przykład np. lektora w reklamie który po zmianie
    > częstotliwości dźwięku mowy staje sie głosniejszy i jednocześnie nie
    > piszczy jak mysz. poczytaj może najpierw co to jest częstotliwość.
    >
    > co do tematu dźwięku to zajmuje się regulacja i korekcją dźwięku w
    > nadajnikach radiowych FM więc bardzo dobrze wiem co mozna zrobić aby przy
    > tej samej głośności subiektywe odczucie sluchacza bedzie wskazywało, że
    > reklama jest głosniejsza.

    Ona faktycznie jest glosniejsza i glosnosc wieksza - w sensie sredniej
    energii wypromieniowanej przez glosniki. "Oszukiwane" sa jedynie mierniki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: