  • 171. Data: 2010-06-23 11:52:19
    Temat: Re: Reklamy ciszej?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
    news:4c21f4a5$0$17103$65785112@news.neostrada.pl...

    > Walnij focha jeszcze, przecież w reklamie mówią, że ci co pija lajta będą
    > piękni, okłamali Cię?

    Ale ja nic o lajcie nie pisalem, cos Ci sie pozajaczkowalo misiu.

  • 172. Data: 2010-06-23 11:53:30
    Temat: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Palisz głupa czy naprawdę nie rozumiesz, że pytanie dotyczy tego
    > pierwszego razu?

    Jak to mam napisać aby dotarło, brałem z półki wode bez zwracania uwagi na
    to kto ją produkuje.

    > Smak czystej wody?
    > O dżisus.
    > Naprawdę lepiej skończyć tą dyskusję.

    No jak dla Ciebie wszystkie czyste wody butelkowane są takie same to
    faktycznie lepiej skończyć.

  • 173. Data: 2010-06-23 11:54:10
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Palisz głupa czy naprawdę nie rozumiesz, że pytanie dotyczy tego
    > pierwszego razu?
    > W każdym razie, tak czy tak - dalsza dyskusja nie ma sensu.
    > EOD

    > Smak czystej wody?

    A mówimy o destylowanej czy źródlanej?

  • 174. Data: 2010-06-23 11:56:26
    Od: PaPi <...@...3>

    > Zywiec bo znam. Choćby mi zaaplikowano milion reklam pozostałych.
    > Daremny trud.

    :-) A znasz skad ?
    Dlaczego np. nie pijesz piwa Volt - ktorego reklam prozno szukac
    gdziekolwiek ?

    > Może ktoś go poczęstował i mu posmakowało.
    > Taki łańcuszek samo się szerzący jeśli towar jest dobry. Zwyczajne prawa
    > rynku.

    A moze temu znajomemu wydaje sie, ze produkt jest ok gdyz trafila do
    niego kampania marketingowa ?

    > Nie, nie mógłbym.
    > Co nie zmienia faktu że dalej nie ma związku mojego wyboru z reklamą a
    > już na pewno nie z tą wyjącą do ucha i powtarzaną tysiące razy

    Alez ma wplyw. Dlatego kupujesz zywca a nie volta czy innego groma.

    > Jak już jestem całkiem zielony to ostatecznie względy estetyczne.
    > Bardzo rzadko. Nie potrafię sobie przypomnieć kiedy tak kupowałem.
    > Opakowanie jak na razie nie wyskakuje do mnie z półki i nie błaga żebym
    > go kupił :-) Dalej związek naciągany.

    Oczywiscie ze nie. Ale je ogladasz.
    Skoro Ci sie podoba to nie znaczy, ze jestes czuly na sztuke :-) ile ze
    w Ciebie trafil pan marketonoid z panem grafikiem.

    > Pewnie że się dociera ale nie metodami opisywanymi w tym wątku.
    > Przez te metody jestem wku.... jak po pracy chcę objerzeć dziennik i
    > dowiedzieć się gdzie dziś bronek poleciał i komu podał łapkę.

    To nie wlaczaj TVPiS. Tam sie conajwyzej dowiesz o mniej lub bardziej
    prawdziwych przejezyczeniach Bronka oraz o tym jaki to Jarus jest
    wspanialy i godzien stolca.

    > Odruchowo na te produkty już patrzeć nie mogę. Takie ludzkie emocje.

    A na piwo zywiec, ktore jest reklamowane wszedzie jakos patrzec mozesz.
    Nie ? :-)

    > PS. Teraz moja teoria.
    > Wymyślono towar i wmówiono ludziom że jest im potrzebny, że przyniesie
    > im duże dochody i bez niego nie da się prowadzić interesu. Dodatkowo
    > jest to towar który jest bardzo podatny na wszelkie manipulacje, nie da
    > się obiektywnie go wycenić (raz kosztuje 1 a raz 1000) Każdemu
    > kanciarzowi taki się przyda. Jak nawet sam w sobie nic nie daje to
    > korzyści z niego są wymierne ;-)
    > Jaki to towar? Reklama.

    Znasz takie powiedzenia jak - cukier krzepi, albo - predzej ci serce
    peknie ?
    Jak myslisz skad pochodza ?

  • 175. Data: 2010-06-23 12:01:15
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości

    > A tak wybierasz jakikolwiek z produktow, ktore kupujesz ?

    Podałem konkretną odpowiedz na konkretne pytanie, druga odpowiedź może być
    jeszcze taka - wybiore ten który bardziej mi się podoba wizualnie.

    > Lepszy w czym ? W ilosci HDMI ? Oczywiscie ze ten pierwszy bedzie w tym
    > lepszy. Pytanie polega na tym, skad wiesz ze potrzebne Ci 4 HDMI, skad

    Żartujesz?

    > wiesz, ze potrzebny jest kontrast 100000000:1, skad wiesz jaka wielkosc i
    > rozdzielczosc TV wybrac.

    Znowu żartujesz? Wielkośc wybrałem sam bo taką chciałem, bo sobie zmierzyłem
    na ścianie miejsce i określiłem gdzię będe siedział.

    > Cala ta wiedza to w taki czy inny sposob nakrecanie sprzedazy.

    Czego konkretnie, bo ogólnie TV to się zgodze np. obecnie przez wmawianie
    ludziom ze potrzebują 3D.

  • 176. Data: 2010-06-23 12:03:00
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Ale ja nic o lajcie nie pisalem, cos Ci sie pozajaczkowalo misiu.

    Ale ja zapytałem, nie odpowiedziałeś na pytanie. Czyli jednak okłamali i się
    wstydzisz przyznać.

  • 177. Data: 2010-06-23 12:05:25
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Ale ja zapytałem, nie odpowiedziałeś na pytanie. Czyli jednak okłamali i
    > się wstydzisz przyznać.

    Czy przestales juz bic swoja matke?

  • 178. Data: 2010-06-23 12:06:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:hvss1i$f03$1@news.onet.pl...

    > Na czym polega moje klamstwo?

    Kłamiesz, że ja kłamałem.

    > Jestes chamski.

    Jeśli nie mam racji.
    Problem w tym, że mam.
    A w takim przypadku tylko szczery jestem.

    > Wystarczy, ze cofniesz sie pare postow.

    No właśnie napisałem co wynika z Twoich słów, to mi zarzuciłeś że kłamię.
    Więc jednak jest jakiś problem z Twoim przekazem.

    > Nie chce mi sie z Toba wiecej gadac. EOT.

    Oczywiście masz rację, sensu gadania w ten sposób nie było od początku.
    Następnym razem pamiętaj, żeby się zastanowić nad sensem, ZANIM wyjedziesz z
    jakąś bzdurą, do której później nie będziesz chciał się przyznać.

  • 179. Data: 2010-06-23 12:07:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jak to mam napisać aby dotarło, brałem z półki wode bez zwracania uwagi na
    > to kto ją produkuje.

    Ale po kolei, bo każda nie smakowała?

    Bo ja generalnie też tak robię, ale dlatego że jest mi wszystko jedno, a
    woda bez gazu to dla mnie droższy substytut wody z kranu po przefiltrowaniu.

    > No jak dla Ciebie wszystkie czyste wody butelkowane są takie same

    W smaku są.
    Takie same jak kranówa.

  • 180. Data: 2010-06-23 12:08:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>