    From: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    <hvabt9$hnr$1@usenet.news.interia.pl> <hvacfi$6jk$1@news.onet.pl>
    <hvadvo$25u$1@mx1.internetia.pl> <o...@s...linksys>
    <4c1e88c2$0$2582$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvoq17$onh$2@inews.gazeta.pl> <hvos83$6mk$1@mx1.internetia.pl>
    <4c207b71$0$2598$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvq0uk$qek$1@mx1.internetia.pl>
    <4c208c39$0$2585$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvq4gg$8i9$1@mx1.internetia.pl>
    <4c20b4b6$0$19175$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvqk2p$c6o$1@mx1.internetia.pl>
    <4c21c069$0$2599$65785112@news.neostrada.pl> <hvsfot$8ui$1@news.onet.pl>
    <4c21d702$0$19182$65785112@news.neostrada.pl> <hvsl7p$p3c$1@news.onet.pl>
    <4c21d9f0$0$2603$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c21dc2a$1@news.home.net.pl>
    <4c21e34e$0$17105$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c21e94b$1@news.home.net.pl>
    <4c21f1d0$0$17096$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c21f4ef$1@news.home.net.pl>
    Subject: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Date: Wed, 23 Jun 2010 14:01:15 +0200

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości
    news:4c21f4ef$1@news.home.net.pl...

    > A tak wybierasz jakikolwiek z produktow, ktore kupujesz ?

    Podałem konkretną odpowiedz na konkretne pytanie, druga odpowiedź może być
    jeszcze taka - wybiore ten który bardziej mi się podoba wizualnie.

    > Lepszy w czym ? W ilosci HDMI ? Oczywiscie ze ten pierwszy bedzie w tym
    > lepszy. Pytanie polega na tym, skad wiesz ze potrzebne Ci 4 HDMI, skad

    Żartujesz?

    > wiesz, ze potrzebny jest kontrast 100000000:1, skad wiesz jaka wielkosc i
    > rozdzielczosc TV wybrac.

    Znowu żartujesz? Wielkośc wybrałem sam bo taką chciałem, bo sobie zmierzyłem
    na ścianie miejsce i określiłem gdzię będe siedział.

    > Cala ta wiedza to w taki czy inny sposob nakrecanie sprzedazy.

    Czego konkretnie, bo ogólnie TV to się zgodze np. obecnie przez wmawianie
    ludziom ze potrzebują 3D.