  • Date: Wed, 23 Jun 2010 13:56:26 +0200
    From: PaPi <...@...3>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    <hvabt9$hnr$1@usenet.news.interia.pl> <hvacfi$6jk$1@news.onet.pl>
    <hvadvo$25u$1@mx1.internetia.pl> <o...@s...linksys>
    <4c1e88c2$0$2582$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvoq17$onh$2@inews.gazeta.pl> <hvos83$6mk$1@mx1.internetia.pl>
    <4c207b71$0$2598$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvq0uk$qek$1@mx1.internetia.pl>
    <4c208c39$0$2585$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvq4gg$8i9$1@mx1.internetia.pl>
    <4c20b4b6$0$19175$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvqk2p$c6o$1@mx1.internetia.pl>
    <4c21c069$0$2599$65785112@news.neostrada.pl> <hvsfot$8ui$1@news.onet.pl>
    <4c21d702$0$19182$65785112@news.neostrada.pl> <hvsl7p$p3c$1@news.onet.pl>
    <4c21d9f0$0$2603$65785112@news.neostrada.pl> <hvslrk$qtb$1@news.onet.pl>
    <hvso9b$9be$1@inews.gazeta.pl> <4c21eadd$1@news.home.net.pl>
    <hvss6v$nh4$1@inews.gazeta.pl>

    > Zywiec bo znam. Choćby mi zaaplikowano milion reklam pozostałych.
    > Daremny trud.

    :-) A znasz skad ?
    Dlaczego np. nie pijesz piwa Volt - ktorego reklam prozno szukac
    gdziekolwiek ?

    > Może ktoś go poczęstował i mu posmakowało.
    > Taki łańcuszek samo się szerzący jeśli towar jest dobry. Zwyczajne prawa
    > rynku.

    A moze temu znajomemu wydaje sie, ze produkt jest ok gdyz trafila do
    niego kampania marketingowa ?

    > Nie, nie mógłbym.
    > Co nie zmienia faktu że dalej nie ma związku mojego wyboru z reklamą a
    > już na pewno nie z tą wyjącą do ucha i powtarzaną tysiące razy

    Alez ma wplyw. Dlatego kupujesz zywca a nie volta czy innego groma.

    > Jak już jestem całkiem zielony to ostatecznie względy estetyczne.
    > Bardzo rzadko. Nie potrafię sobie przypomnieć kiedy tak kupowałem.
    > Opakowanie jak na razie nie wyskakuje do mnie z półki i nie błaga żebym
    > go kupił :-) Dalej związek naciągany.

    Oczywiscie ze nie. Ale je ogladasz.
    Skoro Ci sie podoba to nie znaczy, ze jestes czuly na sztuke :-) ile ze
    w Ciebie trafil pan marketonoid z panem grafikiem.

    > Pewnie że się dociera ale nie metodami opisywanymi w tym wątku.
    > Przez te metody jestem wku.... jak po pracy chcę objerzeć dziennik i
    > dowiedzieć się gdzie dziś bronek poleciał i komu podał łapkę.

    To nie wlaczaj TVPiS. Tam sie conajwyzej dowiesz o mniej lub bardziej
    prawdziwych przejezyczeniach Bronka oraz o tym jaki to Jarus jest
    wspanialy i godzien stolca.

    > Odruchowo na te produkty już patrzeć nie mogę. Takie ludzkie emocje.

    A na piwo zywiec, ktore jest reklamowane wszedzie jakos patrzec mozesz.
    Nie ? :-)

    > PS. Teraz moja teoria.
    > Wymyślono towar i wmówiono ludziom że jest im potrzebny, że przyniesie
    > im duże dochody i bez niego nie da się prowadzić interesu. Dodatkowo
    > jest to towar który jest bardzo podatny na wszelkie manipulacje, nie da
    > się obiektywnie go wycenić (raz kosztuje 1 a raz 1000) Każdemu
    > kanciarzowi taki się przyda. Jak nawet sam w sobie nic nie daje to
    > korzyści z niego są wymierne ;-)
    > Jaki to towar? Reklama.

    Znasz takie powiedzenia jak - cukier krzepi, albo - predzej ci serce
    peknie ?
    Jak myslisz skad pochodza ?