  • Data: 2012-04-16 09:30:27
    Temat: Re: Reklamacja myszy...
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.04.2012 19:35, Piotrek pisze:
    > Witam
    >
    > Myszy komputerowe mają gwarancję 12 lub nawet 24 mieś. w firmie po pół roku
    > używania lewy przycisk zazwyczaj jest dość mocno zapadnięty potem zaczyna
    > klikać dwa razy.
    > Czy ktoś próbował reklamować taką mysz? :)

    Ja próbowałem (nie wiem czy taką, ale mysz). Najtańsza z najtańszych,
    kupiona w M.Markt. Najtańsza z najtańszych, bo nie wiedzieć czemu, tylko
    te zwijane po 19.99 chodzą na każdej powierzchni (np. pościel), kiedy te
    droższe są kapryśniejsze i wymagają równiejszej powierzchni niż
    prześcieradło frote.

    > Wiem że to naturalne zużycie ale może się jednak da?

    Naturalne chyba dla tego modelu. Normalnie to jest b. nienaturalne.

    W moich myszkach regularnie przestawał konaktować kabel. Naturalne to
    czy nienaturalne? IMHO nienaturalne, dlatego reklamowałem, reklamacje
    były uwzględnione pozytywnie, nowa gwarancja, nowa myszka, za 3 miesiące
    znowu ....

    Od 3 lat "myszkuję" ciągle za te same 2x19.99

    p. m.