eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyReklamacja czesci ( przepływomierz)Re: Reklamacja czesci ( przepływomierz)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.stw-bonn.de!news.netcolog
    ne.de!newsfeed-fusi2.netcologne.de!feeds.phibee-telecom.net!feeder.news-service
    .com!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.i
    ad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neos
    trada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <irftui$539$1@inews.gazeta.pl>
    <1udogkspq8aop$.1pyennqnyh9c9.dlg@40tude.net> <op.vvzb6wpopq3u2r@tech>
    <4ddb80df$0$2450$65785112@news.neostrada.pl> <irg2r2$pij$1@news.onet.pl>
    <4ddb90dd$0$2449$65785112@news.neostrada.pl> <irg872$hf7$1@news.onet.pl>
    <4ddbd16a$0$2495$65785112@news.neostrada.pl> <irgr8l$28r$1@news.onet.pl>
    <4ddbf322$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
    <v...@4...com>
    In-Reply-To: <v...@4...com>
    Subject: Re: Reklamacja czesci ( przepływomierz)
    Date: Sat, 28 May 2011 10:38:28 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    X-Antivirus: avast! (VPS 110528-0, 2011-05-28), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 76
    Message-ID: <4de0b482$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.57.48
    X-Trace: 1306571907 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2460 83.25.57.48:50335
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2371870
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    >>I dlatego okres gwarancji nie świadczy o niczym, w przypadku reklamacji.
    >
    > No jak to - swiadczy ze taka byla umowa, o ile ta wlasciwosc podano do
    > wiadomosci.

    Bzdura - świadczy tylko o umowie na gwarancję, nic nie mówi o umowie na
    trwałość.
    Już od dawna gwarancja jest zupełnie nie powiązana z okresem rękojmi.
    Kiedyś była - ale to było za komuny i niedługo potem.



    >
    >>>>> Taka np cewka w megane - przeciez wszyscy wiedza ze wymieniac nalezy
    >>>>> co
    >>>>> 18 miesiecy :-)
    >>>> Ale dlatego, że jest fabrycznie zła u jednego producenta - właśnie na
    >>>> tym
    >>>> polega rękojmia, żeby to egzekwować.
    >>> Renault twierdzi ze jest dobra i nalezy wymieniac :-P
    >>
    >>No to niech wymienia.
    >>Na swój koszt oczywiście.
    >>Właśnie na takich oszustów jest potrzebne 2 lata rękojmi.
    >
    > Pasek co 60 kkm, amory co 30kkm, olej co rok - skad wniosek ze cewki
    > powinny dluzej ? :-)

    Stąd, że cewki innych producentów wytrzymują dłużej, kosztują mniej, więc
    wniosek jest prosty - producent sprzedaje buble, niech więc sam za to
    opowiada.

    >>No przecież napisali - 2 lata.
    >
    > Ale czemu we wstapie nie ma
    > "w celu zapewnienia odpowiedniej jakosci" ?

    Bo to nie jest czytanka dla bezmózgów którzy nie rozumieją z treści jaki
    jest cel tego aktu prawnego.

    >>> No i zawsze mozna wystawic ekspertyze ze towar uszkodzony w wyniku
    >>> zalania, rozbicia itp :-)
    >>
    >>Koszty sądowe chcesz sobie nabijać?
    >
    > A jakie tam koszty - producent/hurtownik tak napisze i masz papier z
    > pieczatka .. za darmo :-)
    > Klient oczywiscie moze protestowac .. ale wtedy on sobie nabija :-)

    Ale Ty mu zwrócisz jak przegrasz, a przegrasz.


    >
    >
    >>PTU też tak ze mną próbowało: "zapłacimy za połowę szkody i mimo 5 odwołań
    >>nie damy nic więcej".
    >>No i się przeliczyli - dziś właśnie dostałem opinię biegłego sądowego, z
    >>której wynika, że będą musieli dopłacić jeszcze drugie tyle, a licząc
    >>koszty
    >>sądowe, procesu i 2 biegłych, oraz odsetki, to jeszcze ponad dwa razy tyle
    >>ile już zapłacili.
    >>A proponowałem po dobroci żeby dopłacili pozostałe 50%, byłem nawet
    >>skłonny
    >>pójść na ustępstwa......
    >
    > spoko spoko - pewnie i tak im sie oplacalo :-)

    W moim przypadku, czy tak ogólnie?
    Ogólnie to nie wątpię, 90% oszukanych na zaniżonym odszkodowaniu do sądu nie
    pójdzie.
    Ludzie z natury głupie są.
    Wiesz ilu znajomych mi tłumaczyło, że mi się nic więcej nie należy, bo
    kosztorys jest święty?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: