    From: mk4 <m...@d...nul>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Reklama i czas reakcji
    Date: Sun, 17 Nov 2013 12:32:44 +0100

    W dniu 11/17/2013 10:05, dddddddd pisze:

    > a mnie zastanawia inna:
    > "mój mąż zginął bo kierowca jechał za szybko" - 60km/h, bo ja to
    > rozumiem inaczej:
    > 1) "mój mąż zginął, bo kierowca przejechał na czerwonym" (czego ten mąż
    > mógł się ewentualnie nie spodziewać) lub
    > 2) "mój mąż zginął, bo uważał, że ma bezwzględne pierwszeństwo na pasach
    > przed samochodem/ wyszedł na pasy mimo nadjeżdżającego pojazdu
    > No i jak było ograniczenie do 60km/h w zabudowanym to naprawdę tak dużo
    > ludzi ginęło? (według tej reklamy powinna być bardzo duża różnica po
    > obniżeniu limitu do 50km/h)

    Wlasie, ilekroc widze to marnowanie pieniedzy zastanawiam sie co ten
    jelop robil na przejsciu!! No i dlaczego za publiczna kase taka
    nieprawde sie glosi, ze to kierowca jechal za szybko a nie pieszy
    wtargnal pod nadjezdzajacy pojazd.

    Takie male falszowanie faktow/historii. Cos jak z tymi "obozami" w II
    ws. No i w koncu klamstwo powtorzone 1000 razy...

    Moze lepiej zrobic inna reklame - widzisz pojazd to nie wlaz na jezdnie.
    Tak bylo przez lata i wg mnie byl to jasny przekaz jakie sa prawa fizyki.

    Najwiekszy bol jest w tym, ze kluczowi krzykacze w temacie nigdy sami
    nie prowadza pojazdu wiec nie wiedza jak to jest z "drugiej strony".

    --
    mk4