  • 21. Data: 2017-02-04 21:02:44
    Temat: Re: Reklama dla Idiotów 1000zł i 100GB od Orange
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 4 lutego 2017 20:28:56 UTC+1 użytkownik Justyna Vicky S. napisał:

    > Moja mama dostała w Play 500zł na rozmowy na 30 dni i wygadała co do
    > złotówki

    Jaka taryfa?

  • 22. Data: 2017-02-04 21:33:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Feb 2017 20:28:47 +0100, Justyna Vicky S. napisał(a):
    > Moja mama dostała w Play 500zł na rozmowy na 30 dni i wygadała co do
    > złotówki - myślę, że gdyby dostała ten 1000zl w Orange to też by wygadała :D
    > Dzwoniła codziennie po kilkanaście/kilkadziesiąt minut do mnie, siostry,
    > kolezanek....
    > Da się...

    To druga strona promocji - teraz bedzie sie jej trudno ograniczyc :-)

    To ile tych minut bylo ?
    Ciezka praca tyle w miesiac wygadac :-)

    J.

  • 23. Data: 2017-02-05 07:38:27
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą J.F.
    naskrobał(a):

    > Ciezka praca tyle w miesiac wygadac :-)

    Kobiety potrafią...
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz szedł ulicą, kiedy z tyłu rozległy się strzały i tupot podkutych

  • 24. Data: 2017-02-05 08:11:29
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    Kris <k...@g...com> wrote:

    > A jeszcze się tak standardowo gdzies da?
    > Ma Orange taka taryfę prepaid

    Oczywiście, że się da - nie ma obowiązku włączania pakietów, można jechać
    na stawkach bazowych. Ba, można mieć jakąś antyczną taryfę.

    > Moja Mama miesiąc w miesiąc ponad 3000 minut wygaduje ale płaci za to 19zł
    > Te 1000zł na rozmowy więc to chwyt marketingowy na idiotów wg nmnie
    > Powinni pójść dalej i zaproponować 50 0000zł
    > Nic by to ich drożej nie kosztowało a ładna reklama by mogła być;)

    No bo to jest chwyt marketingowy. Z drugiej strony - gdyby operator
    powiedział: "drogi kliencie masz tu na miesiąc nielimitowane połączenia
    krajowe", to znaleźliby się tacy, którzy chcieliby to wykorzystać, a tak
    jest limit i płatne połączenia po wygadaniu tych kilkudziesięciu godzin,
    minus SMS/MMS.

  • 25. Data: 2017-02-05 08:19:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Justyna Vicky S. v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl ...

> [...]
    > mnie, siostry, kolezanek....
    > Da się...
    > Internet też jakiś tam dostała, ale nie zużyła, bo telefon antyk, nie

    Ale rozumiesz, ze tak naprawde dostała bonus wart maks 50zł?
    Bo tyle kosztuje maksymalnie miesiac telefonu z wszystkim darmowym (ja np.
    płace srednio ponizej 30zł)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton

  • 26. Data: 2017-02-05 08:19:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ciezka praca tyle w miesiac wygadac :-)

    Czego sie nie zrobi, ze z promocji skorzystac :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 27. Data: 2017-02-05 08:28:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 lutego 2017 08:11:30 UTC+1 użytkownik Andrzej napisał:

    > No bo to jest chwyt marketingowy. Z drugiej strony - gdyby operator
    > powiedział: "drogi kliencie masz tu na miesiąc nielimitowane połączenia
    > krajowe", to znaleźliby się tacy, którzy chcieliby to wykorzystać,

    Mnóstwo osób z tego korzysta
    Płacąc 20-50zł

    >a tak jest limit i płatne połączenia po wygadaniu tych kilkudziesięciu godzin,
    > minus SMS/MMS.

    Czy jest tu ktoś który te 1000zł wykorzystał w całości?

  • 28. Data: 2017-02-05 09:21:27
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 04.02.2017 o 14:43, Kris pisze:

    > Nieźle to wykombinowałeś tylko z rzeczywistością ma niewiele wspólnego
    > Orange z neostradą, vectra i jakiś pięciu operatorów z netem radiowym u nas jest.
    > Nie zauważyłem żeby z powodu nakrętek od fanty z kodami na net czy wirtualnym
    1000zł od orange ceny spadły w ostatnich miesiącach

    co mam napisać? Prosto z mostu że ludzie są głupie? A może tylko
    nieufne. ja w jednej lokalizacji zrezygnowałem z netu za 43zł na korzyść
    modemu i rbm5 za pi raz oko 15zł/mc. Mama niechce, kolega niechce, wolą
    płacić za kabelek, mimo że internet mają tylko do www, stałęgo IP nie
    potrzebują. Z drugiej strony, może to dobrze, bo ktoś musi płacić, żebym
    ja miał prawie za darmo.

    ToMasz

  • 29. Data: 2017-02-05 09:29:21
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-04 o 14:30, Kris pisze:

    > Widzisz więc sam jak to działa
    > Ja piszę że Orange z ludzi idiotów robi, z Ciebie Play idiotę zrobił itd
    > Ludzie słysząc hasło "promocja" gdzieś zdrowy rozsądek gubią.
    > Do tego kupowanie fanty żeby kodem coś przedłużyć czy doładowania przez Facebook a
    na koniec lament że coś z konta zniknęło. Pisanie reklamacji i odpowiedź operatora że
    zniknęło bo tak w regulaminie było. A było.
    > Tylko kto tam czytał kilkudziesięciostronicowy regulamin napisany tak żeby go
    zrozumieć nie szło.

    Prawdę pisząc nie zrobił ze mnie idioty. Kartę i tak bym musiał
    zarejestrować. W żadnym wypadku nie było to tak że to zachęcili mnie do
    rejestracji tym swoim bonusem. Kartę Virgin też zarejestrowałem, mimo
    tego że nie proponowali ani nie proponują żadnego bonusa za rejestrację,
    i odwrotnie - nie kupowałem kart Orange i innych operatorów mimo że ci
    oferują bonusy. Co do wątpliwości ze stanem środków na jednej z kart
    Play, tu zostałem ewidentnie okradziony, bo zniknęły również GB z moich
    środków. Nadal masz mnie za jelenia?

  • 30. Data: 2017-02-05 09:32:09
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-04 o 14:35, Kris pisze:

    > To tak jakby właściciel baru dał Tobie kupony za 1000zł na piwo w tym barze.
    > Ważne jeden wieczór. Tyle tylko że w barze jest tak że po zapłąceniu 100zł dalej
    piwo masz nolimit. Wiec te kupony za 1000zł wirtualne się stają tak samo jak
    wirtualne 1000zł od Orange

    Ale dał mi kupony na tysiąc piw a nie na jedno - mam azaliż mieć mu to
    za złe?