  • Data: 2017-02-06 12:16:47
    Temat: Re: Reklama dla Idiotów 1000zł i 100GB od Orange
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-05 o 14:47, PlaMa pisze:

> [...]
    > nasza wina". Dają jakieś bonusy od siebie i to się chwali. Sam z tego
    > bardzo mocno nie skorzystałem - zarejestrowałem jedną kartę dla bonusu
    > i próbowałem powiązać RWK z DiL RBMnK. Teraz zarejestrowałem PInK za
    > 9zł licząc na 100gb/rok. Jak się nie uda to zarejestruję z 2 karty
    > Orange by przez marzec i kwiecień mieć za darmo (no - 3zł) net w
    > komórce i tablecie.
    > Nic tylko się cieszyć.
    > Są tacy, którzy odkąd weszły Bonusy za rejestrację, złotówki nie
    > wydali na rozmowy, smsy i internet.
    > Nie wiem skąd u Was przekonanie, ze ktoś tu idiotów z kogoś robi?

    Ale czego nie rozumiesz? Rejestracja to i tak konieczność, a wysłanie
    kodu aktywującego bonus kilkanaście sekund. Przynajmniej w moim wypadku
    nie ma, nie było w tym żadnego wyliczania, żadnych kalkulacji.

    > Uno: proponowali i przypominali.
    > Due: dają bonusy.

    Nie znam, nie wiedziałem, i nie jestem zainteresowany. Darmowe rozmowy,
    a i SMSy nieszczególnie mnie interesują. Korzystam z pakietu #Freemium
    od jego początku, a jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło aby ten limit -
    30min free wykorzystać. SMSy to raptem 9zł no limit. Komu by się chciało
    szukać za takie pieniądze darmowych bonusów ważnych przez miesiąc?

    > Zniknęły GB z bonusu? Reklamuj - mnie jak wysłali na drzewo, że
    > regulamin nie uwzględnia RWK w RBMnK, to reklamacja i jeden mail do
    > UKE wystarczył bo znaleźć jakiś kompromis.

    Przy okazji końca ważności bonusu znikły także środki z mojego konta.